Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@04:21:40 GMT

تعویق توکیو ۲۰۲۰ و میلیون‌ها دلار هزینه روی دست کمیته

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۸۹۵۰

«توماس باخ» امروز (چهارشنبه) در نامه‌ای خطاب به جنبش المپیک اظهار داشت: از همین حالا می‌دانیم که باید بار میلیون‌ها دلار هزینه تعویق المپیک را به دوش بکشیم.

وی در ادامه هشدار داد که کمیته بین المللی المپیک در عین حال که به تعهدات مالی خود در قبال توکیو پایبند است، احتمالا مجبور به کاهش هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باخ افزود: علاوه بر این باید خدماتی را که به طور معمول برای این رویداد فراهم می‌کنیم، مورد بازنگری قرار دهیم. آی‌اوسی همچنان نسبت به مسوولیت‌ها و سهم خود از بار عملیاتی و همچنین هزینه‌های ناشی از تعویق این رویداد متعهد است.

کمیته بین المللی المپیک که به طور تقریبی یک میلیارد دلار اندوخته دارد، با اتخاذ تصمیمی تاریخی المپیک توکیو را که قرار بود از ۲۴ جولای ۲۰۲۰ آغاز شود، به ۲۳ جولای تا ۸ آگوست ۲۰۲۱ موکول کرد.

«یوشیرو موری»  رییس کمیته سازماندهی المپیک توکیو روز گذشته گفت که در صورتی که پاندمی ویروس کرونا تا سال ۲۰۲۱ تحت کنترل در نیاید، رقابت‌های المپیک دیگر به تعویق نیافتاده و لغو خواهد شد.

باخ ادامه داد: کارگروهی که کمیته بین المللی المپیک و سایر شرکای آن از جمله کمیته سازماندهی المپیک توکیو را گرد هم می‌آورد، اولویت‌ها و استراتژی‌های مدیریتی را به منظور تحقق موفق این تعویق شناسایی و وضع کرده است که از جمله آنها می‌توان به ایجاد فضایی امن در خصوص تامین سلامت تمامی شرکت کنندگان، اشاره کرد.

وی افزود: در حال حاضر هیچکس به واقع نمی‌داند دنیای بعد از ویروس کرونا چه شکلی خواهد بود؛ اما موضوع بدیهی این است که هیچکدام از ما نمی‌توانیم تک تک برنامه ها و رویدادهایی را که پیش از این بحران برنامه ریزی کرده بودیم، حفظ کرده  و به انجام برسانیم.

باخ تاکید کرد: تقریبا می‌توانیم تصور کنیم که در جامعه پسا کرونا، سلامت عمومی نقشی به مراتب مهم‌تر را ایفا  و ورزش و فعالیت فیزیکی کمک زیادی به حفظ سلامتی خواهد کرد.

وی در پایان گفت که در دوران پاندمی و با توجه به مقررات فاصله گذاری اجتماعی، جنبش المپیک باید رابطه خود را با ورزش مجازی برقرار، حفظ، تقویت و مدیریت کند.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به مددجویان در سال گذشته خبر داد.

حمید باسره امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: در سال گذشته کمک‌هایی در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بیش از سه میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب‌العلاج هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربالگری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

باسره خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ چهار میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد