Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@19:52:35 GMT

نماز جمعه ۱۲ اردیبهشت در مراکز استان‌ها اقامه نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۹۰۴۹

نماز جمعه ۱۲ اردیبهشت در مراکز استان‌ها اقامه نمی‌شود

بر اساس اطلاعیه شماره ۱۰ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در خصوص مراسم عبادی – سیاسی نماز جمعه و در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، نماز جمعه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در مراکز استان‌ها اقامه نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اطلاعیه شماره ۱۰ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در خصوص مراسم عبادی – سیاسی نماز جمعه صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  متن اطلاعیه به شرح زیر است:   مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی؛ با اهدای سلام، ارادت و آرزوی سلامتی، به استحضار می‌رسانیم در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، نماز جمعه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در مراکز استان‌ها اقامه نخواهد شد.   در سایر شهرستان‌ها و مناطق نیز، مطابق روال تعریف شده، منوط به جمع‌بندی و تصمیم گیری کمیته‌های استانی تعیین شده با محوریت نمایندگان، ولی فقیه است که از طریق شبکه‌های استانی اطلاع رسانی خواهد شد.   همچنین لازم به ذکر است که با عنایت به تصویب نهایی دستورالعمل بهداشتی و الزامات سلامت محیط در مساجد و مصلی‌ها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ارائه این سند صیانت بخش به شبکه نورانی امامت جمعه در کشور و آغاز تدابیر اجرایی برای فراهم آوردن مقدمات بازگشایی مساجد و مصلی ها، امید می‌رود به فضل الهی، از هفته آینده شاهد بهره مندی تدریجی مردم شریف و انقلابی ساکن در مناطق سفید، از فیوضات نماز‌های جمعه و جماعت در ماه مبارک رمضان باشیم.   بدیهی است مناطق سفید از نظر شیوع بیماری، صرفاً از طریق ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا اطلاع رسانی خواهد شد و در سایر مناطق زرد و قرمز، کماکان شاهد توقف برگزاری مراسم عبادی – سیاسی نماز جمعه خواهیم بود.   همچون همیشه، به کارگشایی دعا، تضرع و توسل شما مردم شریف، برای دفع بلا چشم امید داریم.  والسلام علی عباد الله الصالحین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

منبع: دانا

کلیدواژه: نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی

  غلامرضا ملایی اظهار کرد: بسیج سازندگی همواره برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، مسکن، فرهنگی و در همه بحران‌ها و شرایط در کنار مردم است.

وی ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و نیز هفته بزرگداشت بسیج سازندگی افزود: اهم برنامه‌های این هفته در دو سطح استانی و شهرستانی، برنامه‌ریزی شده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان، گفت: دیدار با امام جمعه، اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی و همچنین غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای جهادگر، حضور جهادگران و بسیجیان در نماز جمعه و همچنین برپایی میز خدمت از ویژه برنامه‌های استانی در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت امسال بود.

وی ادامه داد: ۱۵ اردیبهشت نیز به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در سطح استان موکب عزاداری نیز برپا می‌شود.

ملایی از سایر اقدامات این هفته به اهدای فرش سجاده‌ای به مساجد مناطق محروم منطقه سیستان در ۱۵ اردیبهشت ماه اشاره و خاطرنشان کرد: توزیع پانزده هزار بسته معیشتی و تهیه و توزیع ۲۰ سری اقلام و اثاث به منزل محرومان در ۱۶ اردیبهشت در سطح استانی انجام می‌شود.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، عیادت از بیماران خاص در ۱۶ اردیبهشت ماه را یکی از برنامه‌های ویژه شهرستان زاهدان اعلام کرد و افزود: اجرای طرح «هر گروه جهادی، یک خدمت بی‌منت» و اهدای خون توسط جهادگران در ۱۷ اردیبهشت گامی دیگر در راستای خدمت‌رسانی به هم نوعان در استان است.

وی ادامه داد: افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی، اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان، برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین افتتاح ۱۵ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردمیار در سطح استانی و نیز برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان زاهدان در ۱۸ اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است.

ملایی از سایر فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی در ۱۹ اردیبهشت در سطح استانی به افتتاح ۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی شامل ۱۰۰ باب احداث و مرمت مسکن محرومان، ۳۰ مورد گازکشی منازل، ۱۲۰ مورد احداث چشمه سرویس بهداشتی اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه توانمندسازی جهادگران، تجلیل از جهادگران برتر در ۲۰ اردیبهشت از برنامه‌های مهم و پایانی این هفته است که در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ۱۵ در خصوص افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع آوری آب های سطحی
  • اطلاعیه شهرداری در مورد افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان