Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:33:18 GMT

جهاد دانشگاهی یکی از ظرفیت‌های لرستان است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۹۰۶۵

ایسنا/لرستان منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی یکی از ظرفیت‌های لرستان است.

دکتر مهرداد ویسکرمی در دیدار با دکتر سیدعلی نادر دهقانی رئیس جهاددانشگاهی لرستان و بازدید از این مجموعه که ظهر امروز دهم اردیبهشت‌ماه انجام گرفت بیان کرد: جهاد دانشگاهی یکی از ظرفیت‌های لرستان است و باید مورد حمایت مجمع نمایندگان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: تنبلی و کندی مدیریت در لرستان یک معضل است البته همه مثل هم نیستند اما فضای استان این‌گونه است.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با اشاره به اینکه سن مدیریت ارشد لرستان خیلی بالاست در صورتی‌که جوان نشاط دارد و می‌تواند کارهای بزرگ را انجام دهد، افزود: یک زمانی هر جا اتفاقی رخ می‌داد به ۲۰ ساله‌ها اعتماد می‌کردیم.

ویسکرمی با اشاره به اینکه اگر در مسیر غلط گذشتگان نیفتیم، مجمع نمایندگان استان باید یک‌بار مدیریت‌ها را مرور کند و عملکرد از مدیر ارشد استان گرفته تا همه مدیران مورد بررسی قرار گیرد، ما نمی‌گوییم خوب یا بد اما مدیر باید بتواند از خودش دفاع کند، عنوان کرد: باید تحصیلات مدیر با شغلی که در آن فعالیت دارد تناسب داشته باشد البته مدیران ارشد که اصلاح شوند خودبه‌خود زیر مجموعه آنها نیز اصلاح می‌شود.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه دخالت‌های بی‌جا و غیر کارشناسی نمایندگان، آفت لرستان شده است، افزود: متأسفانه شاهد استخدام‌های غیرقانونی در برخی دستگاه‌های اجرایی استان از جمله علوم پزشکی، شهرداری‌ها و آموزش‌وپرورش هستیم در حالی‌که باید زمینه‌ای فراهم شود که از ظرفیت نخبگان استفاده و حتی نخبگان را به استان برگردانیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر در مجمع نمایندگان بتوانیم به اعتماد مردم درست پاسخ و جهت دهیم کارها درست خواهد شد و مجلس باید عصاره فضایل ملت باشد.

ویسکرمی با بیان اینکه اعتقاد من این است که یک‌بار باید مدیریت استان به لحاظ کارکردی از فیلتر مجمع نمایندگان عبور کند، افزود: باید مشخص شود که مدیر در زمان فعالیت خود چه کاری انجام داده است.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید مدیر بر اساس رزومه و تخصص نه بر اساس سلیقه، سیاسی‌کاری انتخاب شود.

ویسکرمی با تأکید بر اینکه باید تضمینی هم برای مدیرانی که کار می‌کنند ایجاد شود، بیان کرد: مدیری که نمی‌داند فردا هست یا نیست، نمی‌تواند کار کند.

وی ادامه داد: این آسیب‌ها برخواسته از سیستم غلط انتخاباتی و دخالت بی‌جای نمایندگان در کارهای اجرایی بوده است.

ویسکرمی با بیان اینکه آیا نماینده‌ای که شخصی را به‌عنوان مدیر معرفی می‌کند فردا جوابگوی عملکرد او خواهد بود؟ اظهار کرد: بنده در عزل و نصب‌ها دخالت نکرده و ابراز برائت کرده‌ام چون بعدها کار دارم و لازم باشد برای استخدام‌ها در استان به‌منظور دفاع از حقوق مردم درخواست تحقیق و تفحص می‌دهم.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید اقدامات نمایندگان در راستای منافع کلان استان باشد و نه هر نماینده‌ای تنها برای شهرستان تلاش کند.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد نماینده نوع تبلیغ است و نیازی به نصب بنر و تبلیغات برای مردم ندارند.

ویسکرمی در بحث مبارزه با فساد اداری عنوان کرد: می‌توان برای جلوگیری از فساد اداری درخواست تحقیق و تفحص دهیم.

وی گفت: تمایل دارم پس از ورود به مجلس در کمیسیون آموزش یا بهداشت فعالیت کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مجلس شورای اسلامی مجمع نمایندگان جهاد دانشگاهی مجمع نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیب‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه همدردی با ستمدیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌هاست. سابقه تجاوز و غصب صهیونیست‌ها در فلسطین به ۷ دهه می‌رسد. در این مدت همه راه‌های تسلیم و مسالمت با غاصبان توسط برخی از افراد سست عنصر طی شده است، آنچه امروز در قالب رشادت و حماسه و استقامت غزه بروز یافته است، آتشفشان خشم و درد متراکم ملتی است که سوزش بدعهدی و خیانت را در پهلوی خود حس می‌کند.

اعلام همبستگی با فلسطین از طرف دانشگاهیان جهان به ویژه در کشور‌های غربی حرکتی برخاسته از فطرت عدالت خواه و نوعدوست و انسانی است. این حرکت نشان می‌دهد که مظلوم‌نمایی، چهره‌سازی و تحریف حقایق در رسانه‌های جریان اصلی غرب نیز نتوانسته است صحنه خونین غزه را کاملاً بپوشاند. راه‌حل این بحران در بازگشت به عدالت است.

ما نمایندگان دانشگاهی مجلس قانونگذاری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دانشگاهیان عزیزمان در حمایت از مظلومان غزه، درود خود را نثار همکاران شجاع و دانشجویان ظلم ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه‌های آمریکا ابراز می‌کنیم و یورش سرکوبگرایانه نیرو‌های پلیس را به ساحت مرکز علم و دانش و هجوم به تحسن دانشگاهیان در آن کشور محکوم می‌کنیم. خشونت بی‌منطق در مقابل این ندای حق‌طلبانه دردی از ظالمانه دوا نخواهد کرد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد