Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوان بسیجی و گروه های جهادی نواحی مختلف سپاه الغدیر یزد با جمع آوری کمک های مردمی و تهیه هزاران بسته معیشتی به همراه بسته های فرهنگی و توزیع آنها بین خانواده های نیازمند حضوری ولایتمدارانه و پیشتازانه در رزمایش مؤمانه داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بانوان بسیجی و گروه های جهادی نواحی مختلف سپاه الغدیر استان یزد با فرمان مقام معظم رهبری در جهت دستگیری و کم کردن سختی اقشار کم درآمد و خانواده های آسیب پذیر مناطق شهری و روستایی محروم این استان با جمع آوری مبالغ نقدی و تهیه بسته های معیشتی به یاری نیازمندان شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مردم ولایتمدار و مذهبی استان یزد در این رزمایش که اولین اقدام در راستای رزمایش کمک های مؤمنانه که توسط پایگاه های بسیج و به همت بانوان و آقایان بسیجی انجام می شود مبالغ اهدایی خود را در قالب بسته های معیشتی هر کدام به ارزش ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بود به دست نیازمندان رساندند.

از نکات قابل توجه در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در این استان، این همراهی خانواده شهدا در اجرای این رزمایش بود، خانواده معظم شهدای استان یزد علاوه بر کمک های نقدی و غیرنقدی، با در اختیار گذاشتن فضای خانه برای بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی در این امر خیر شرکت کردند . همچنین اهدا بسته های فرهنگی شامل کتاب سه دقیقه با قیامت، تصویر مقام معظم رهبری، دعای هفتم صحیفه سجادیه، بروشور با موضوع سبک زندگی اسلامی، هدیه های ویژه کودکان هر بسته به ارزش ۳ میلیون ریال از دیگر اقدامات بسیجیان استان یزد بود.

بخشی از کمک های مؤمنانه پایگاه ها، نواحی بسیج سپاه ا لغدیر به این شرح است: بانوان جهاد گر ناحیه مرکزی یزد « کمک نقدی به مبلغ یک صد و هفتاد میلیون ریال، اهدا چهار رأس گوسفند، اهداء ۱۷۵۰ کیلوگرم میوه » ؛ حوزه کوثر ناحیه بهاباد یزد « توزیع ۱۱ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته سه میلیون و پانصد هزار ریال) و کمک نقدی به نیازمند اسیب دیده از کرونا به مبلغ ۵ میلیون ریال ؛ حوزه بنت الهدای و معصومیه ناحیه روح الله یزد « تهیه ۱۱۴ بسته معیشتی به ارزش دویست میلیون ریال،پایگاه یاوران ولایت حوزه فاطمیه ناحیه ثارالله توزیع گوشت و ۳۰ بنبه ارزش هر بن ۵۰۰ هزار ریال بین خانواده های نیازمند، جهادگران حوزه حضرت زینب سلام الله ناحیه مهریز یزد با جمع آوری ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد، ایجاد کنال خانه های اندیشه محور ویژه ماه مبارک رمضان ، دوخت ماسک و توزیع در بین افراد نیازمند در این امر خیر شرکت کردند.

همچنین بانوان بسیجی پایگاه های مروه شهید حجاب و شهید قهاری سعید از حوزه بیت الهدای ناحیه روح الله یزد با
اهداء ۱۱۰ بسته معیشتی به همراه بسته های فرهنگی، پایگاه حضرت زهرا سلام الله حوزه حضرت زینب سلام الله ناحیه خاتم با توزیع بسته های معیتشی، حوزه خدیجه کبری سلام الله ناحیه ابرکوه با تهیه و توزیع ۵۰ بسته معیشتی و جمع آوری ۱۰ میلیون ریال وجه نقد، جهادگران بسیجی و نوجوانان حلقه صالحین پایگاه قدسیه از حوزه فاطمیه ناحیه ثارالله یزد با تهیه ۲۵ بسته معیشتی و ۳۰ دست لباس برای خانواده های نیازمند و توزیع ۶۰ بسته معیشتی به فرمان مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه لبیک گفتند.

در این رزمایش ۹۴ بسته معیشتی هر بسته به ارزش ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال توسط بسیجیان پایگاه حوزه معصومیه ناحیه روح الله توزیع شد و بسیجان ناحیه میبد یزد نیز با تهیه و توزیع ۱۵۷۵ بسته معیشتی در این طرح خداپسندانه شرکت کردند. تهیه ۱۰۰ بسته گوشت گرم گوسفندیو توزیع آن بین خانواده های نیازمند توسط بسیجیان حوزه مقاومت فاطمه الزهراء ناحیه تفت یزد صورت گرفت.

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی و فرهنگی در مصلی ناحیه مبید یزد تهیه و بین نیازمندان این شهرستان از برجسته ترین اقدامات خیرین و بسیجیان این استان می باشد.

 

منبع: طنین یاس

منبع: دانا

کلیدواژه: خانواده های نیازمند بسته معیشتی میلیون ریال رزمایش کمک استان یزد سلام الله هزار ریال جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی