Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر،  محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در لایواینستاگرامی خود گفت: خوشبختانه در بودجه ۹۹ این امکان قانونی وجود دارد که برای پرداخت فوق العاده کرونا اقداماتی را انجام دهیم. دستور العمل آن در حال تدوین است و به زودی پرستاران عزیز ان‌شاءالله آثارش را خواهند دید. 

 وی ادامه داد: برای حل مشکلات جامعه پرستاری در ابتدا باید بنده بدانم که چه مشکلاتی برای این قشر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لایو اینستاگرام فرصت خوبی را فراهم کرده است تا بتوانم از مطالب و مشکلات پرستان آگاه شوم و من از این جامعه به جهت انتقال مشکلاتشان قدردان هستم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: مجدداً با تشکل‌های پرستاری مانند نظام پرستاری، آزمایشگاهیان بالینی و… جلسه خواهیم گذاشت و اگر نکته‌ای وجود دارد که هنوز مطرح نشده است از آن طریق می‌توانند به من منتقل کنند.

وی افزود: برای افزایش و ادامه استخدام پرستاران نیز با توجه به تأیید سازمان استخدامی و اداری مبنی بر نیاز به پرستار، ما از آن امکان بودجه‌ای استفاده خواهیم کرد تا با تجهیز بیمارستان‌های جدید به استخدام پرستار بپردازیم.

نوبخت گفت: از جامعه پرستاری درخواست دارم که در هفته آینده تمام خواسته‌هایشان را به تشکل‌ها منتقل کنند و آنها در جلسه مطرح کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که مشکلاتی که پرستاران در قالب کامنت می‌نویسند مرتفع کنیم و اگر هدف دیگری داشتیم سراغ لایو نمی‌رفتیم. امیدوارم بعد از جلسه‌ای که با تشکل‌های پرستاری خواهیم داشت، پرستاران محترم به جهت تحقق آنها اعلام رضایت کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳، اظهار کرد: دوستان دولت و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه پیشنهاد دادند که از ردیف جدول ۷ مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی بیان کرد: براین اساس و با موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

کد خبر 6092886 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پرستاری یک شغل سخت و دشوار است/ ۷۵ درصد پرستاران ایران زن هستند
  • شغل پرستاری ماهیت سخت و دشواری دارد
  • در برخی از حوزه‌های پرستاری پیوست عدالت وجود ندارد
  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت