Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@16:23:07 GMT

موضوع ذبح دام مُرده در کشتارگاه جهرم، تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۹۶۶۴

موضوع ذبح دام مُرده در کشتارگاه جهرم، تکذیب شد

در این اعلامیه که روز چهارشنبه انتشار یافت، آمده است: در چند روز اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که لاشه گاوی را در حین انتقال از وانت نیسان به داخل کشتارگاه جهرم نشان می‌داد و گوینده در آن مدعی شد که این حیوان "مرده" است و کشتارگاه شهرداری جهرم را به ذبح دام‌های مرده متهم می‌کرد.

در این اعلامیه عنوان شده است: برای شفاف‌سازی، همچنین تنویر افکار عمومی و جلوگیری از اشاعه اکاذیب در فضای مجازی، این اداره اعلام می‌کند که کشتارگاه جهرم دارای ناظر بهداشتی و ناظر ذبح شرعی است و هر گونه تایید مصرف گوشت منوط به تایید این ناظران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اعلامیه آمده است: در مواقعی که دام دچار شکستگی اندام حرکتی شده یا اینکه مجبور به کشتار اضطراری در دامداری هستیم، در این حالت دام به کشتارگاه انتقال داده می‌شود و در صورت تایید ناظر بهداشتی و همچنین ناظر شرعی، اجازه مصرف داده خواهد شد، اما در صورت عدم تایید این ناظران، دام مربوطه معدوم می‌شود.

این اعلامیه افزوده است: این اداره از طریق دادستانی و پلیس فتا برای شناسایی و برخورد با انتشاردهندگان کلیپ یاد شده که قصد اشاعه اکاذیب و همچنین تشویش اذهان عمومی را دارند اقدام کرده و در این مورد پرونده‌ای در مراجع قانونی تشکیل شده است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ذبح دام کشتارگاه جهرم تکذیب فضای مجازی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از کشف ۱۵۰ بسته مواد مخدر از نوع هروئین معادل یک کیلو و ۱۵۴ گرم از درون معده قاچاقچیان مواد مخدر در این شهر خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد با قاچاق، روز گذشته مأموران انتظامی جهرم حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به اینکه پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی کشفی تازه درباره معتادان به مواد مخدر

دیگر خبرها

  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی؛ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است