Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا پنجشنبه، برای شرکت در مراسم افتتاح خط تولید موتور 355 دیزل و خط مونتاژ گیربکس سمند به تبریز سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مراسم افتتاح خط تولید موتور 355 دیزل خودروهای تجاری در شرکت ایدم تبریز و آیین افتتاح خط تولید گیربکس سمند در شرکت چرخشگر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این دو افتتاح همچنین تفاهم نامه همکاری بین شرکت ایدم و شهرداری تبریز  برای خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس منعقد خواهد شد.

در این مراسم علاوه بر رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و شهردار تبریز، مدیران عامل شرکتهای ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، ایدم و چرخشگر نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز وزیر صنعت تولید خودرو رضا رحمانی فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی خبرگزاری فارس شهردار تبریز امام جمعه تبریز گیربکس چرخشگر ایدم افتتاح خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد

ایسنا/آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای بازدید از پروژه‌های راه آذربایجان شرقی و افتتاح واحدهای طرح نهضت ملی مسکن وارد تبریز شد.

بذرپاش در این سفر تعداد ۸۴۰۴ واحد مسکونی را در آذربایجان شرقی افتتاح کرده و عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، افتتاح پارک ۳.۵ هکتاری بازآفرینی شهری در تبریز، آغاز عملیات احداث ۴ مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند، آغاز عملیات اجرایی شهرک مسکونی ۱۵۲ هکتاری آذران آذرشهر، آغاز عملیات آماده سازی اولین دهکده شهری استان در سراب به تعداد ۱۴۰۰ قطعه تفکیکی مسکونی و بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر از جمله برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی است.

گفتنی است؛ پروژه‌های مرتبط در برخی از شهرستان‌های استان نیز با حضور معاونان وزیر به بهره برداری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • ببینید | جهش ایران در تولید قوای پیشرانه، با ساخت نخستین موتور شش سیلندر بنزینی
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود
  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • انواع گیربکس اتوماتیک
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از اولین موتور دیزلی جهان