Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از رونمایی از اتومبیل Porsche 911 Turbo S سال ۲۰۲۱ شرکت پورشه، این مجموعه تصمیم گرفت تا اطلاعاتی را نیز درباره مدل 911 Carrera در اختیاز مخاطبین خود قرار دهد. بر اساس اظهارات مسئولین ایم شرکت، خودروی مذکور قرار شده تا چندین قابلیت جدید را در خود جای دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از قابلیت‌های جدید 911 Carrera مواردی برای شرح سبک آن شناسایی شده‌اند.

جزئیات امکانات موجود در اتومبیل 911 Carrera

خریداران حالا قادر خواهند بود تا مدل‌های شیشه مختلفی را بر روی خودروی 911 Carrera اعمال کنند. افرادی که تمایل بیشتری به قدرت و عملکرد اتومبیل دارند می‌توانند با انتخاب شیشه‌های سبک از وزن خودروی خود بکاهند. برای ایجاد آسایش بیشتر، شیشه‌هایی با قدرت دفع تشعشعات خورشیدی در دسترس قرار گرفته‌اند. گفتنی است قابلیت انتخاب مدل‌های مختلف شیشه تنها برای اتومبیل‌های 911 Carrera Coupe در دسترس قرار دارد. چیزی که در مدل‌های کوپه و کروک به صورت مشترک وجود دارد پوشش چرم داخلی خودرو است. چرم مورد انتخاب در این مدل، نمونه مشابه با پوشش قار گرفته در Turbo S است.

امکانات دیگری نیز برای راحتی رانندگان قرار داده شده که افراد به صورت انتخابی می‌توانند از آن برخوردار شوند. از این ویژگی‌ها می‌توان به قابلیت اعمال ارتفاع محور‌ها اشاره کرد که فاصله دماغه اتومبیل را با زمین تحت شعاع قرار می‌دهد. این قابلیت همچنین می‌تواند از GPS خود استفاده کند. به این صورت که مالکین خودرو می‌توانند نقاط مشخصی در مسیر خود را مشخص کرده و آن را در حافظه خودرو قرار دهند، سپس در زمان استفاده از کلید مخصوص اتومبیل را در حالت هوشیار قرار می‌دهند. خودرو در این حالت محل‌های مورد نظر را شناسایی کرده و به هنگام مواجه با آن‌ها دماغه خود را با ارتفاع مشخص شده تنظیم می‌کند.

در کنار تمام ویژگی‌های داخلی خودرو، پورشه 911 Carrera می‌تواند به رنگ خاص سبز پایتونی در بیاید. در ادامه خریداران می‌توانند یکی از هفت رنگ دیگر را نیز برای اتومبیل خود استفاده کنند. متاسفانه شرکت پورشه در حال حاضر قیمتی را برای اتومبیل 911 Carrera مشخص نکرده و در نتیجه اعمال پسته‌های الحاقی ارتقای قابلیت‌ها نیز قیمت مشخصی ندارند. انتظار می‌رود این شرکت طی ماه‌های آینده دست به انتشار اطلاعات بیشتری از اقدامات آینده خود بزند.

بیشتر بخوانید: قوانین جدید Airbnb برای پاکسازی ویروس کرونا از محل‌های اقامتی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت پورشه جدیدترین اتومبیل جدیدترین خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذاب‌ترین قابلیت استوری اینستاگرام رونمایی شد

اینستاگرام چند قابلیت تعاملی جدید برای استوری معرفی کرده است که روش‌های اشتراک‌گذاری موسیقی، عکس و ویدیو را متحول می‌کنند.

براساس گزارش زومیت، جذاب‌ترین قابلیت جدید، Reveal نام دارد. با استفاده از این قابلیت، محتوای استوری تار می‌شود و حالتی رازآلود پیدا می‌کند و مخاطبان تنها با ارسال پیام خصوصی (DM) به شخصی که استوری را منتشر کرده است می‌توانند آن را ببینند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، می‌گوید: «پیام‌های خصوصی بخش مهمی از این پلتفرم هستند و استوری و همین پیام‌ها عامل اصلی رشد اینستاگرام بوده‌اند. قابلیت Reveal گام بعدی در این مسیر است و بدون شک سازندگان محتوا از آن به‌عنوان ابزاری برای افزایش تعامل با استوری‌هایشان استفاده خواهند کرد.»

قابلیت دیگر، Frames نام دارد که یک افکت پولاروید روی تصاویر اعمال می‌کند. بدین ترتیب وقتی کاربران گوشی خود را تکان می‌دهند، عکس ظاهر می‌شود.

اینستاگرام قابلیت قالب‌بندی مبتنی‌بر موسیقی اضافه کرده که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از الگو‌ها و تیتر‌هایی نظیر «آهنگ مورد علاقه از آلبوم X» یا «اگر تا آخر عمر فقط می‌توانستی یک آهنگ گوش کنی، چه آهنگی انتخاب می‌کردی؟»، آهنگ‌ها را در استوری‌های خود به اشتراک بگذارند. این قابلیت بر پایه‌ی قالب‌های استوری مبتنی‌بر عکس ساخته شده است.

منبع: گجت نیوز

tags # اینستاگرام سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • جذاب‌ترین قابلیت استوری اینستاگرام رونمایی شد
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • جدیدترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام + عکس
  • قابلیت جدید تسلا سایبرتراک؛ قفل دیفرانسیل فعال خواهد شد
  • روایت‌هایی از نخستین شرکت‌های مسافربری | وقتی گاریخانه‌ها به گاراژ تبدیل شدند
  • طعنه هاشمی‌طبا به رئیسی و کابینه‌اش: فکر می‌کنند روز عروسی‌شان است؛ برای یکدیگر نوشابه باز می‌کنند
  • طعنه سنگین هاشمی‌طبا به دولت رئیسی
  • قابلیت جدید واتساپ که حتی تلگرام هم آن را ندارد!
  • طعنه سنگین هاشمی طبا به رئیسی و کابینه اش: دائما برای هم نوشابه باز می کنید، فکر می کنید روز عروسی تان است /مغرور به «روز عروسی» نباشید!