Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@21:06:09 GMT

۵۰۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان قوچان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۰۴۵۰

۵۰۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان قوچان توزیع شد

حجت‌الاسلام سید عبدالحمید رحمانی حسینی عصر چهارشنبه در مراسم رزمایش ضیافت الهی اداره اوقاف و امور خیریه قوچان افزود: ارزش ریالی هر بسته ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال می‌باشد که شامل برنج، رب، سویا، ماکارونی، چای، روغن، گوشت گوسفند و مرغ است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی نیز گفت: بقاع متبرکه و موقوفات در شهرستان‌ها منابع خیرو برکت محسوب می‌شوند که همه می‌توانند از این برکات بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام جمال ایزدی افزود: در راستای همراهی با رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه ۱۱۰ هزار بسته مواد غذایی در کشور توسط سازمان اوقاف و امور خیریه تهیه شد که ۱۲ هزار بسته با ارزش هر بسته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال مربوط به استان خراسان رضوی است.

امام‌جمعه قوچان نیز گفت: در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه تاکنون ۱۰ هزار بسته معیشتی بین افراد نیازمند توزیع ‌شده و چهار هزار بسته دیگر در حال توزیع است.

حجت‌الاسلام دستجردی افزود: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان ۲۰ هزار پرس غذای گرم نیز توسط کمیته امداد و خیریه‌های شهرستان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

فرماندار قوچان نیز با اشاره به آغاز رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه با همکاری مردم و مسوولین در این شهرستان گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود ۱۵ هزار خانوار در این رزمایش شناسایی شوند که بعد از این رزمایش هم می‌توان برنامه‌ریزی خوبی برای این قشر آسیب‌پذیر داشت.

هادی رجایی نیا افزود: در این رزمایش تمامی بخش‌های مختلف و نهادهای مرتبط از قبیل بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، هلال‌ احمر، اوقاف و بسیج به خوبی پای کارآمدند.

شهرستان ۱۸۰ هزار نفری قوچان در ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد. 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره اوقاف و امور اداره کل اوقاف و امور خیریه امام جمعه بهزیستی مواد غذایی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد

حمید مطهری مدیرکل استاندارد استان یزد در جمع کارشناسان دوایر حقوقی و اجرای استاندارد گفت: در راستای اجرای برنامه ابلاغی بازرسی از بازار توزیع و فروش قطعات خودرو از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، کارشناسان این اداره کل با همراهی اداره امور حقوقی از مراکز عرضه وفروش قطعات خودرو در سطح استان یزد بازدید و بازرسی کردند.

افزود: این ۳ واحدمذکور به تمرکز، توزیع و فروش عمده قطعات خودرو مغایر با قوانین و مقررات استاندارد مبادرت کرده، که انواع سیبک، چراغ، لنت ترمز و آیینه از جمله این قطعات با برندهای، شیدکو، کوژ، سی پارت، موج، ژیکو، اوژن موتورو آساپارت هستند که این اقلام پس از توقیف در محل، به مراجع قانونی معرفی شده اند. 

وی تصریح کرد: نشانه گذاری و علامت استاندارد بر روی لوازم یدکی خودرو و بسته بندی آنها الزامی است. ضمن این که درج کدرهگیری استاندارد و آدرس واحد تولیدی نیز بر روی بسته بندی لوازم یدکی به منظور بررسی اصالت و صحت سنجی نشان استاندارد اجباری است.

مطهری ادامه داد: همشهریان عزیز می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی زیر نشان ملی استاندارد ایران به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ پس از گذشت چند ثانیه، از اصالت نشان استاندارد درج شده بر روی محصول و یا بسته بندی مربوطه اطمینان حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین