Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت روز چهارشنبه در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، تاکید کرد: این میزان اعتبار در سال گذشته ۶۰۰ هزار میلیارد ریال و در سال ۱۳۹۷ برابر ۴۲۰ هزار میلیارد ریال بود.

وی افزود: تا یک هفته دیگر آخرین اولویت‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغال مربوط به چهارمحال و بختیاری به سازمان برنامه و بودجه کشور ارایه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نوبخت تصریح کرد: سعی می‌شود تا چهارمحال و بختیاری سهم بیشتری از اعتبارات مربوط به تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام داشته باشد.

وی با اشاره به سهم ۳.۶۴ درصدی این استان از تسهیلات ارزان‌قیمت و اشتغال‌زایی کشور یادآور شد: در صورت جذب به موقع تسهیلات، سهم بیشتری از محل باقی‌مانده تسهیلات سایر استان‌ها که در وقت مقرر جذب نشده، به چهارمحال و بختیاری اختصاص می‌یابد.

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: استاندار چهارمحال و بختیاری و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از این فرصت استفاده لازم را ببرند.

وی گفت: از باقی‌مانده بودجه سال ۱۳۹۸ برای تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های مصوب سفر معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به چهارمحال و بختیاری اختصاص داده خواهد شد.
نوبخت تاکید کرد: اعتبار تمامی طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان ۱۰۰ درصد تخصیص داده می‌شود.

وی افزود: به علت شرایط جغرافیایی و آب و هوایی استان، تسریع در روند تخصیص اعتبار و تکمیل طرح‌های این استان ضرورت دارد.

نوبخت تصریح کرد: انتظار می‌رود پیمانکار طرج راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد با سرعت بیشتری نسبت به اجرای این طرح و تکمیل و بهره‌برداری از آن تا بهار ۱۴۰۰ اقدام کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا سینا کمالخانی مرز شوشمی سهام عدالت روز ملی خلیج فارس دعای روز ششم رمضان طرح های عمرانی سازمان برنامه و بودجه محمدباقر نوبخت شورای برنامه ریزی و توسعه ستاد اقتصاد مقاومتی ویروس کرونا سینا کمالخانی مرز شوشمی سهام عدالت روز ملی خلیج فارس دعای روز ششم رمضان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

رزم  در نشست مسئولان قضایی استان با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، از کاهش موجودی پرونده‌های قضایی استان طی سال گذشته خبر داد.

بیشتر بخوانید

آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۰ سال حبس

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: موجودی پرونده‌های قضایی در فروردین پارسال بیش از ۵۰ هزار پرونده بوده که این رقم در اسفند ماه به ۴۳ هزار پرونده رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد