Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مهرداد سالاری معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : پروژه گرمسیری زیرپروژه‌هایی دارد که شبکه توزیع آن را جهاد کشاورزی انجام می‌دهد و همچنین برخی از آن‌ها هم پروژه‌های توسعه‌ای است که به خاطر نگه‌داشت جمعیتی که در آنجا وجود دارد تعریف‌شده است و درواقع بعد از اجرای آن حدود ۳۵ پروژه به‌عنوان زیرمجموعه توسعه‌ای به همراه دارد که اشتغال ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : علاوه بر بحث اشتغال در پروژه گرمسیری، بحث توسعه‌های فیزیکی نیز همچون پروژه‌های صنایع تبدیلی، پروژه‌های شهرک مسکونی و افزایش جمعیت شهر‌ها در نظر گرفته شده است.

این مسئول افزود: پروژه اعتباراتی داشته که در حال حاضر با همان قیمت بیش از ۱۴ میلیارد تومان قیمت پروژه است، اما یک بحث محیط‌زیستی وجود دارد که کار را کند کرده بود و در جلسات دفتر زیربنایی دولت ۲ بار شرکت کردیم و در حال رفع این مشکلات زیست‌محیطی هستیم.

او گفت: روند پروژه گرمسیری روند خوبی است، اما اعتباراتی که نیاز دارد یک بخش از آن در زیرپروژه‌ها پیش‌بینی‌شده که با مشارکت بخش خصوصی انجام شود، چون خود پروژه یک مگاپروژه‌ای است و دارای برنامه توسعه‌ای است.

سالاری گفت: این پروژه زیرمجموعه‌های زیادی دارد که توسط دستگاه اجرایی برنامه‌های آن تدوین می‌شود و به‌زودی به مرحله اجرا درمی‌آید .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران پروژه عمرانی اعتبارات عمرانی توسعه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد

مینی پالایشگاه دهدشت با ظرفیت تولید یک میلیون و ۵۹۰ لیتر در روز با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهوری کلنگ‌زنی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج‌، مینی پالایشگاه دهدشت با ظرفیت تولید بیش از یک میلیون لیتر در روز عصر امروز با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهوری و برخی از مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد.

ظرفیت تولید روزانه مینی پالایشگاه دهدشت معادل یک هزار و 400 تن از نوع بنزین و گازوئیل با کیفیت یورو و گاز مایع و مازوت سنگین بوده که مازوت تولیدی این پالایشگاه قابلیت مصرف سوختی دارد و ظرفیت تولید یک میلیون و 59 لیتری بنزین در پالایشگاه دیده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین خواستار آغاز عملیات اجرایی این طرح بزرگ اقتصادی در کمترین زمان ممکن شد و گفت: مینی‌پالایشگاه دهدشت ظرفیت اشتغال 500 نفر را در سه شیفت کاری فراهم و خروجی اشتغال مستقیم نهایی آن بیش از 300 نفر است.

سید‌علی احمدزاده با بیان اینکه مجوز پایانی پروژه در استان بوده و مشکلی در این زمینه نداریم، افزود: مسئولان استانی ملزم به همکاری با سرمایه‌گذاری در هر زمینه‌ای هستند و هیچ کم‌کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در این آیین با تاکید بر اینکه حرکت توسعه در کشور به سمت قله‌ای افتخار سرعت گرفته است، خاطرنشان کرد: واقعیت امر کشور وقت آزمون و خطا ندارد و هر جایی کار پیش نرود، اجحاف در حق مردم است.

محسن منصوری با اشاره به اجرای برخی پروژه‌های بزرگ و موثر در توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: رئیس جمهور نسبت به رفع محرومیت و کمک به توسعه مناطق کمتر توسعه یافته حساسیت ویژه‌ای دارند و امیدوارم ظرفیت‌های این استان در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، گردشگری، صنعت نفت و ...در اختیار توسعه قرار گیرد.

موحد نماینده کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در مقابل هیچ سرمایه گذاری تعارف نداریم و هرجایی ببینیم مسیر درست نیست، آن پروژه از طرح‌های تعریف شده خارج خواهد شد زیرا معتقدیم باید کار را به کننده سپرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • تولید گوجه فرنگی به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد
  • ۱۰۰ سامانه خورشیدی در مدارس نصب شده است
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • گچساران ایستگاه اصلی تولید بذر در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری