Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@04:21:08 GMT

شرکت دانشجویان واحد کرمان در طرح پایش سلامت الزامی شد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۱۱۶۶

شرکت دانشجویان واحد کرمان در طرح پایش سلامت الزامی شد؟

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی کرمان از از تشویق کارکنان، دانشجویان و استادان برای حضور در طرح پایش سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

مهدی تاج‌الدینی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا با اشاره به فعالیت‌های واحد کرمان برای مقابله به ویروس کرونا اظهار کرد: «علاوه بر اجرای دقیق بخشنامه‌های سازمان مرکزی و وزارت بهداشت در رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از حداقل کارکنان برای انجام امور مربوط به دانشگاه سعی شده تا با ضدعفونی کردن دوره‌ای ساختمان‌ها از ورود هرگونه ویروس در این بخش‌ها جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی از تشویق کارکنان، دانشجویان و استادان برای حضور در طرح پایش سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و افزود: «در این طرح سلامتی پرسنل و دانشجویان مورد پایش قرار می‌گیرند؛ همچنین در مبادی ورودی دانشگاه از بنرهای اطلاع‌رسانی استفاده شده است.»

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان از بررسی افراد حاضر در واحدهای دانشگاهی توسط دستگاه‌های دقیق حرارت‌سنج در مبادی ورودی خبر داد و متذکر شد: «با برگزاری کارگاه‌های توجیهی روانشناسی و پزشکی اجتماعی در کنار کارگاه‌های آشنایی با ویروس برای پرسنل بخش‌های مختلف دانشگاه به مبارزه با کرونا خواهیم پرداخت.»

انتهای پیام/4078/

پایش مبادی ورودی واحد کرمان توسط دستگاه های تب سنج پایش مبادی ورودی واحد کرمان توسط دستگاه های تب سنج

منبع: آنا

کلیدواژه: استان کرمان ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی کرمان مبادی ورودی واحد کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان سقز با حضور ۱۶ گروه برگزار شد و در این جشنواره گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کار خوانش نمایشنامه سحوری اثر استاد قطب‌الدین صادقی حضور پیدا کرد و توانست با کسب جوایز رتبه نخست موسیقی و صحنه‌خوانی توسط نوید شفیعی، مقام اول کارگردانی توسط سارو رحیمی و مقام اول بازیگری توسط سهند سوران سقزی، و در مجموع مقام اول گروهی را کسب و به‌عنوان نماینده استان کردستان به جشنواره کشوری مونولوگ راه پیدا کند.

اجرای گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌عنوان نماینده تمام اجرا‌های صورت گرفته در میراث فرهنگی و موزه شهرستان سقز قرار گرفت.این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی همچون آقای افشین خدری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • عرضه خودروهای برقی آغاز شد
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی