Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@13:04:20 GMT

محاکمه مرد ثروتمند به اتهام قطع پای همسر

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۱۵۸۴

محاکمه مرد ثروتمند به اتهام قطع پای همسر

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، حدود یکسال قبل مرد سالخورده‌ای به کلانتری 101 تجریش رفت و از دامادش شکایت کرد. وی گفت دامادم دخترم را بشدت کتک زده و باعث قطع پای او شده است.وقتی پرونده به دادسرا رفت وی در تشریح ماجرا گفت: دخترم 30 سال دارد اما دامادم محسن 60 ساله است او قبلاً زن داشته و چند فرزند دارد که تقریباً هم سن و سال دختر من هستند وقتی به خواستگاری دخترم آمد چون ظاهرش خیلی برازنده و وضع مالی اش نیز بسیار خوب بود دخترم قبول کرد با او ازدواج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فکر می‌کردم دخترم زندگی خوبی دارد تا اینکه چند روز قبل با من تماس گرفت و گفت شوهرش او را بشدت کتک زده و دو هفته در خانه حبسش کرده است. بلافاصله با برادرزنم به خانه دخترم در تجریش رفتیم اما از دیدن او شوکه شدم تمام بدنش کبود و زخمی بود و حال بدی داشت. او را به بیمارستان رساندیم پزشکان با دیدن پای دخترم که زخمی بود و عفونت کرده بود مجبور شدند پایش را قطع کنند. عصب‌های پای دیگرش نیز بشدت آسیب دیده و او دیگر قادر به حرکت نیست و باید بقیه عمرش را روی صندلی چرخدار بنشیند. به همین خاطر از دامادم شکایت دارم.

پس از این شکایت پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس قرار گرفت و بعد از اثبات ادعای مرد سالخورده و دخترش محسن بازداشت شد. اما وی منکر اتهام خود بود.

در دادگاه چه گذشت؟

صبح دیروز مرد ثروتمند در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای جلسه همسرش که توان راه رفتن نداشت و روی صندلی چرخدار نشسته و به دادگاه آمده بود در تشریح ماجرا گفت: دو سال قبل با محسن ازدواج کردم خیلی پولدار و خوش ظاهر بود من هم فکر می‌کردم اختلاف سنی نمی‌تواند مانع خوشبختی ما باشد مدتی هم زندگی خوبی در خانه ویلایی تجریش داشتیم اما کم کم حضور و رفت و آمد فرزندانش نظم زندگی ما را به هم زد آنها مدام در خانه ما بودند و از آن بدتر رفتار نامناسب آنها با من بود. طوری با من برخورد می‌کردند که انگار من مستخدم خانه پدرشان هستم؛ آخرین بار هم سر همین موضوع با محسن دعوایم شد و به او اعتراض کردم اما ناگهان با میله آهنی شومینه به جانم افتاد و دندان هایم را شکست و تمام بدنم را کبود کرد. حالم خیلی بد بود گفتم مرا به بیمارستان ببر اما توجهی نکرد دو هفته مرا در خانه حبس کرد یکی از پاهایم سیاه شده بود و بشدت درد می‌کرد تا اینکه یک روز که از خانه بیرون رفت به پدرم زنگ زدم و درخواست کمک کردم. الان هم به خاطر قطع پایم و اینکه می‌خواست مرا بکشد از او شکایت دارم و خواهان مجازاتش هستم.در ادامه دادگاه نوبت به محسن رسید تا از خود دفاع کند این مرد 60 ساله در حالی که منکر ادعاهای همسرش بود گفت: دعوای ما بر سر پول بود، همسرم گفت کارت عابربانکت را بده تا خرید کنم من هم مخالفت کردم که او ناگهان با میله شومینه به من حمله کرد و می‌خواست مرا بزند که البته من مقاومت و از خودم دفاع کردم. در مورد پایش هم نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده اما من او را نزدم.

در پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور حکم درباره این پرونده وارد شور شدند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل محاکمه شکنجه قطع پا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود شجاعی، مربی هوادار درباره برد تیمش مقابل صنعت نفت و ناراحتی دخترش از این اتفاق گفت: خدا را شکر، دیروز هم گفتم آدم باید نسبت به هرجایی که لباسش را می‌پوشد، تعصب و تعهد داشته باشد و ما هم تمام وجودمان را برای این بازی گذاشتیم. متاسفانه بد موقعی بود و امیدوارم که وزارت نفت نگاه دیگری به این تیم داشته باشد و یک بودجه‌ای تعیین کند که این تیم به چه کنم چه کنم نیفتد. مردم مظلوم و محجوب آبادان لیاقت‌شان خیلی بیشتر از این‌هاست و امیدوارم که این اتفاق بیفتد. دخترم همین ظهر هم ویس فرستاده بود که "بابا تو رو خدا ببازید" باید بروم و با او منطقی صحبت کنم که جبر زمانه است و باید بازی را می‌بردیم.

او درباره صحبتش با کمالوند پیش از پایان بازی گفت: آقای کمالوند از دوستان خوب من است و یک سوءتفاهمی پیش آمده بود و داشتم درباره آن صحبت می‌کردم و بابت آن سوءتفاهم از ایشان عذرخواهی کردم.

او درباره شرکت نکردن مسعود شجاعی، سرمربی تیم در نشست‌های خبری گفت: آقا مسعود دو هفته پیش که با گل‌گهر بازی داشتیم کنفرانس قبل از بازی را آمدند ولی حتما به او می‌گویم. مدلش اینگونه است و آن موقعی که بازی می‌کرد هم زیاد اهل مصاحبه و تلویزیون نبود. سعی می‌کنیم که ان‌شالله بازی‌های بعدی حتما در خدمت‌تان باشد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902108

دیگر خبرها

  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • سازمان بانکداری اروپا: بیش از ۹۰ درصد از بانکداران ثروتمند اتحادیه اروپا مرد هستند
  • دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • شیطان با نقاب خواستگار
  • فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شود
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • نتانیاهو: دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است | سایه اتهام ارتکاب جنایات جنگی بر سر رهبران صهیونیست