Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:43:48 GMT

ارتباط مخابراتی ۲۰ روستای تکاب و شاهین‌دژ برقرار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۱۸۸۹

ارتباط مخابراتی ۲۰ روستای تکاب و شاهین‌دژ برقرار شد

رضا صالحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فیبرنوری مسیر تکاب - شاهین‌دژ بر اثر عملیات خاک‌برداری احداث کارواش در ۲۵ کیلومتری تکاب حوالی روستای چوپلو از عصر روز گذشته قطع و موجب اختلال در ارتباط تلفنی و اینترنتی تعدادی از روستاهای این مسیر شده بود.

وی بیان کرد: بلافاصله پس از قطعی فیبرنوری اکیپ اداره مخابرات تکاب به منطقه اعزام شد اما به علت بارش باران و تاریکی هوا شناسایی محل دقیق خرابی امکان‌پذیر نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شناسایی و ترمیم خرابی فیبرنوری مسیر تکاب - شاهین‌دژ از صبح امروز آغاز شد و پس از مشخص شدن محل قطعی، عملیات ترمیم خرابی و وصل ارتباط مخابراتی روستاها با تلاش اکیپ اداره مخابرات تکاب و اکیپ رفع خرابی فیبرنوری جنوب آذربایجان‌غربی انجام شد.

رییس اداره مخابرات تکاب ادامه داد: برای رفع اختلال مخابراتی روستاهای مسیر تکاب - شاهین‌دژ با تلاش ستاد مدیریت بحران و اداره امور آب تکاب، نیروهای خدماتی و دستگاه‌های حفاری از جمله بیل مکانیکی در محل قطعی مستقرشده و با حفاری دوباره محل، فیبرنوری توسط کارشناسان مخابرات ترمیم شد.

صالحی اضافه کرد: ارتباط مخابراتی روستاهای تکاب و شاهین‌دژ پس از ۲۰ ساعت ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه دوباره برقرارشد و هم‌اینک امکان استفاده از تلفن‌های ثابت، همراه و خطوط اینترنت در این مناطق وجود دارد.

تکاب از شهرهای کوهستانی و سخت‌گذر منطقه است که با ۸۱ هزار نفر جمعیت و بیش از۹۰ روستای دارای سکنه در ۸۵ کیلومتری شهرستان شاهین‌دژ در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده‌است.

برچسب‌ها تکاب تلفن همراه شرکت مخابرات ایران قطع ارتباط

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب تلفن همراه شرکت مخابرات ایران قطع ارتباط تکاب تلفن همراه شرکت مخابرات ایران قطع ارتباط شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، بهنام امانی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعددی که با شهرداری شهرکرد برگزار شد، مرحله طراحی و اجرای نقشه مسیر فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهرکرد به اتمام رسید و این طرح در فاز پنج اجرا می‌شود.
سرپرست اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان شهرکرد گفت: با برنامه‌ریزی به عمل آمده و در مرحله اول شهرکرد به پنج منطقه تقسیم و برای حفاری مجوز‌های جداگانه دریافت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۵۰ کیلومتر حفاری برای اجرای طرح FTTH در شهرکرد در نظر گرفته شده است که در مرحله اول شروع عملیات عمرانی با حفاری ۳۰ کیلومتر از مسیر طرح در منطقه منظریه و قسمتی از خیابان ملت غربی شهرکرد و با رعایت قواعد حفاری و با دستگاه ترینچر انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد
  • اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • ارتباط بلوتوثی با فضا برقرار شد
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • عزاداری باشکوه مردم مؤمن تکاب در سالروز شهادت جانسوز امام جعفر صادق (ع)
  • اولین ارتباط بلوتوثی فضایی برقرار شد