Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@03:40:14 GMT

دکات: ایرانی‌ها مردمی دوست‌داشتنی هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۱۹۴۲

دکات: ایرانی‌ها مردمی دوست‌داشتنی هستند

خبرگزاری میزان- بازیکن تیم هندبال مون‌پلیه فرانسه گفت: مردم ایران را به دلیل اینکه قلب بزرگی دارند، دوست‌دارم. تاریخ انتشار: 08:50 - 11 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۶۷۱۳

هوگو دکات در گفت‌وگو با میزان، در مورد تمرینات خودش در این روزها اظهار داشت: با توجه به تعطیلی بیشتر اماکن ورزشی در کشور فرانسه در خانه هستم و با دختر ۲ ساله‌ا‌م بازی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق باعث شد تا بتوانم بیشتر به کارهای عقب مانده‌ام برسم و با توجه به فصل دشواری که پیش‌رو داشته‌ام بیشتر استراحت کنم. به تازگی فعالیت‌های تمرینی مانند دویدن را شروع کرده‌ام تا از شرایط آمادگی دور نشوم.

وی در مورد اینکه آیا مسئولان مون‌پولیه خواستار کاهش دستمزد بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم شده‌اند یا خیر، گفت: من با کاهش دستمزد بازیکنان موافقم و از آن استقبال می‌کنم زیرا در حال حاضر بیشتر تیم‌ها با مشکلات زیادی مواجه هستند و طبیعی است همه باید کمک کنند تا خیلی زود بتوانیم از این شرایط سخت به سلامت عبور کنیم. به طور حتم در آینده دوباره شرایط مالی باشگاه‌ها وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد.

بازیکن تیم هندبال مون‌پلیه در مورد اینکه چه تصمیمی در مورد ادامه هندبال لیگ فرانسه گرفته شده است، گفت: بنا بر دستور مسئولان هندبال تصمیم گرفته شد ادامه لیگ هندبال این کشور لغو و تیم پاریسن‌ژرمن هم به عنوان قهرمان معرفی شود. این تصمیم برای حفظ سلامتی بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم‌ها در نظر گرفته شده و نباید به آن خرده‌ای گرفت.

دکات در مورد شناخت خود از بازیکنان ایرانی توضیح داد: من مسائل زیادی درباره بازیکنان ایرانی می‌دانم، زیرا با برخی از آنها همبازی بوده‌ام. به خوبی آگاه هستم که ایران لژیونرهای زیادی در کشورهای اروپایی دارد و همین امر موجب شده تا تیم باکیفیتی داشته باشد. به نظرم اگر آنها در آینده از لحاظ تاکتیک‌پذیری بهتر شوند، خیلی راحت می‌توانند در آسیا بهترین‌ عناوین را کسب کنند.

وی در مورد تعویق یک ساله المپیک عنوان کرد: این اتفاق کمک خواهد کرد تا تمام رشته‌های ورزشی المپیک در سطح قوی و با کیفیت برگزار شود. همچنین فرصتی دوباره برای تیم‌ها خواهد بود تا با ساختار بهتری از لحاظ آمادگی و ... پا به رویدادی به بزرگی المپیک بگذارند. به نظرم اسپانیا، فرانسه، دانمارک و نروژ جزو شانس‌های اصلی کسب مدال در المپیک هستند.

بازیکن تیم هندبال مون‌پلیه فرانسه پیرامون اینکه آیا بازیکنان ایرانی شانس بازی در لیگ فرانسه را دارند یا خیر، گفت: بله، در گذشته برخی از بازیکنان ایرانی در لیگ فرانسه بازی کرده‌اند و اکنون هم سعید حیدری‌راد و علیرضا موسوی با توجه به کیفیت بالای خود توانایی حضور در لیگ فرانسه را دارند.

دارنده مدال برنز قهرمانی جهان در پایان با تشکر از مردم ایران خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم ایران را به دلیل اینکه قلب بزرگی دارند، دوست‌دارم. من در تیم هندبال دینامو بخارست با سعید هم اتاقی بودم و او را مثل برادر خودم دوست داشتم. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا روزی بتوانم به ایران بیایم.

بیشتر بخوانید: موسوی: خوشحالم تمام هندبالیست‌های ایرانی در تیم‌هایشان موثر بودند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هندبال دینامو بخارست هندبال ایران المپیک توکیو بازیکنان ایرانی لیگ فرانسه تیم هندبال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟

آفتاب‌‌نیوز :

تراکتور – استقلال در حالی برگزار کننده یکی از دیدار‌های مهم و حساس هفته بیست و پنجم خواهند بود که تیم تراکتور شانس قهرمانی اش کم شده است و بیشتر برای دفاع از اعتبار خود به میدان می‌آید، اما استقلال در صدر جدول است و برای تدوام صدرنشینی نیازمند کسب سه امتیاز این دیدار است.

تیم تراکتور قادر به استفاده از بازیکنانی، چون سید محمد حسینی، محمد قنبری و محمد آقاجانپور به دلیل مصدومیت نیست. بازیکنانی که غالبا شاهد حضور آن‌ها در ترکیب ثابت تراکتور نبودیم و بیشتر به عنوان بازیکن جایگزین به میدان می‌آمدند.

اما استقلال غایبان مهم تری دارد. حسین حسینی کاپیتان و دروازه بان استقلال با رای کمیته انضباطی نمی‌تواند در این بازی به میدان بیاید. علاوه بر مهدی مهدی پور که فصل را از دست داده رافائل سیلوا هم به دلیل مصدومیت دور از ترکیب استقلال خواهد بود و بازگشت آرمین سهرابیان به ترکیب استقلال هم هنوز مشخص نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • خدمتی سخت اما دوست‌داشتنی
  • سختی دوست‌داشتنی
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • صادق بوقی در رختکن تیم ملی افغانستان!