Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-03@22:26:45 GMT

خدمات دانشجویی دانشگاه شریف غیر حضوری شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۱۹۴۴

خدمات دانشجویی دانشگاه شریف غیر حضوری شد

معاونت دانشجویی دانشگاه شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد: خدمات دانشجویی این دانشگاه به صورت غیر حضوری انجام میشود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد: دانشجویان برای ثبت‌نام وام‌های دانشجویی می توانندمستندات وام‌های صندوق رفاه دانشجویان از طریق سامانه شاخص ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، به اطلاع کلیه دانشجویان متقاضی وام‌های صندوق رفاه دانشجویان می‌رساند جهت ارسال مستندات وام‌های درخواستی می‌توانند از طریق زیر منوی «ارسال مستندات وام‌های صندوق رفاه» در منوی اصلی «خدمات غیرحضوری» سامانه شاخص به آدرس stu.sharif.ir نسبت به ارسال مستندات مربوطه تا پایان ۱۴ اردیبهشت ماه جاری اقدام نمایند. تسویه حساب غیر حضوری همچنین در این اطلاعیه آمده است:دانشجویان متقاضی تسویه حساب با ادارات مذکور می‌توانند، جهت ارسال درخواست به همراه مستندات مربوطه از طریق زیر منوی «تسویه حساب غیر حضوری» در منوی اصلی «خدمات غیرحضوری» سامانه شاخص به آدرس stu.sharif.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اطلاعیه دانشگاه شریف خدمات غیر حضوری معاونت دانشجویی غیر حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش دامنه اعتراضات دانشجویی در استرالیا

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کوالالامپور؛ دامنه تجمعات دانشجویی حمایت از فلسطین به دیگر دانشگاه‌های استرالیا نیز کشیده شد.
دامنه تحصن دانشجویی حمایت از فلسطین که از هفته پیش در دانشگاه‌های ملبورن و سیدنی استرالیا آغاز شد؛ با ایجاد اردوگاه‌های مشابه در دانشگاه‌های پرت، کوئینزلند، آدلاید و کانبرا، گسترش یافت.
دانشجویان معترض از موسسات آموزشی و دانشگاهی خواستند روابط خود را با سازندگان سلاح که برای ادامه جنایات در غزه تسلیحات در اختیار رژیم صهیونیستی می‌گذارند؛ قطع کنند.
اعترضات ضد صهیونیستی دانشجویان در دانشگاه ویکتوریا نیز با واکنش برخی دانشجویان یهودی داغ‌تر شد.
البته شورای یهودیان استرالیا بلافاصله با انتشار بیانیه‌ای رسمی ادعای تهدید علیه دانشجویان یهودی را در این اعتراضات به شدت رد کرد.
بیانیه‌ای که راه سوءاستفاده تبلیغاتی حامیان صهیونیسم را از این تحصن مشروع، مسدود کرد.
دانشجویان استرالیایی تاکید کرده اند: تا زمانی که پاسخی برای خواسته هایشان نگیرند در اردوگاه‌های همبستگی با فلسطین می‌مانند و به تحصن خود ادامه می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

۱) دانشجوی استرالیایی
۲) دانشجوی استرالیایی
۳) نوآه لوون - نماینده اتحادیه دانشجویان یهودی استرالیا
۴) دانشجوی استرالیایی

دیگر خبرها

  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • گسترش دامنه اعتراضات دانشجویی در استرالیا
  • پلیس فرانسه وارد دانشگاه «ساینس‌پو» شد
  • ۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت
  • الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • چرایی تشدید اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا