Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیلا شیخی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آثار در قالب طرح پیک امید در فضای مجازی تولید شده و تاکنون ۲۶۳ مورد از این آثار در تارنمای پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور بارگذاری شده است.

وی اضافه کرد: آثار تولید شده شامل ۱۱۰ اثر قصه گویی صوتی، ۱۱۰ اثر کاردستی، ۴۱ کارگاه مجازی، ۳۵ اثر انیمیشن و فیلم، ۳۰ اثر نقاشی، ۱۴ اثر خوانش شعر و داستان، ۱۰ اثر خوشنویسی، هشت اثر بازی، پنج اثر سفالگری و چهار اثر معرفی کتاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان یادآور شد: آثار بارگذاری شده در تارنمای پیک امید نیز شامل ۲۹ اثر قصه گویی صوتی، ۱۰۱ اثر کاردستی، ۳۰ کارگاه مجازی، ۲۷ اثر انیمیشن و فیلم، ۲۱ اثر نقاشی، ۱۲ اثر خوانش شعر و داستان، هشت اثر خوشنویسی، ۲ اثر بازی، ۲ اثر سفالگری و چهار اثر معرفی کتاب است.

وی با بیان اینکه هر اثری در سایت طرح پیک امید بارگذاری شود تمام جوامع هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور از آن بهره‌مند می‌شوند افزود: تاکنون بیش از ۱۰۰ تن از مربیان اقدام به تولید آثار فرهنگی، هنری و ادبی با دربرگیری جامعه هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرده‌اند.

شیخی با بیان اینکه در این طرح آموزش‌ها به جامعه هدف با خلاقیت‌های تصویری مربیان انجام می‌شود، گفت: اعضا می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.omid.kpf.ir و یا پرتال‌های کانون پرورش فکری در شبکه های مجازی از جمله اینیستاگرام مراجعه و نسبت به دریافت فایل‌های آموزشی مورد نظر خود اقدام کنند.

در طرح پیک امید در فضای مجازی تمام اعضا می توانند با دنبال کردن هشتک‌های در دل دارم امید، کانونامید و پیک امید فرآورده‌های آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در فضای مجازی با سهولت بیشتر دریافت کنند.

در حال حاضر ۴۰ هزار کودک و نوجوان در سطح استان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که در ۲۰ مرکز ثابت و چهار کتابخانه سیار روستایی آموزش می‌بینند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون علاوه بر کشورهای جنوب شرق آسیا، خاورمیانه، اروپا، قاره های آفریقا، اروپا و اقیانوسیه را هم تحت تاثیر قرار داده است.
ایران نیز از  ویروس کرونا در امان نماند و نخستین مورد بیماری ۳۰ بهمن ماه در قم شناسایی شد.

کرونا، ویروسی است که گستردگی شیوع آن بسیار وسیع است و از جمله راه های انتقال آن عطسه و سرفه و دست دادن و روبوسی است؛ پزشکان توصیه می کنند علاوه بر پرهیز از دست دادن و روبوسی و عدم حضور در مراکز عمومی، به هنگام عطسه حتما جلوی بینی خود را با دستمال بگیرند و یا برای مهار آن از آرنج خود استفاده کنند.

بر اساس آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر چهارشنبه دهم اردیبهشت در مجموع ۹۳ هزار و ۶۵۷ در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته تعداد جانباختگان از این بیماری به پنج هزار و ۹۵۷ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کردستان پروندهٔ خبری سهم اهالی فرهنگ در مهار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کردستان ویروس کرونا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کردستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیک امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون عصر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان‌سازی، پشتیبانی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خلاقانه و طرح ایده‌های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره‌مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه‌های تابستانی خواهد شد، گفت: مساجد می‌توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: فضای معنوی مساجد می‌تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

آمون به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و ادامه داد: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آن‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه تعاملات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» لازم و ضروری است.

کد خبر 6093446

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان