Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن حاج عابدی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان با اشاره به خرید توافقی محصولات کشاورزی توسط سازمان تعاون روستایی استان اصفهان اظهار داشت: بنا به شرایط و میزان تولید و قیمت محصولات کشاورزی خرید توافقی این محصولات توسط سازمان تعاونی روستایی، شبکه تعاونی، تعاونی‌های روستایی، اتحادیه‌ها، اتحادیه‌های تعاونی تولید و تعاونی‌های تولید انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به خرید توافقی گل محمدی در شهرستان آران و بیدگل برای نخستین بار تصریح کرد: با تغییر الگوی کشت و با توجه به محدودیت گردشگری در سال جاری به علت شیوع بیماری کرونا، با کاهش تقاضا محصولات فراوری گیاهان دارویی مانند گل محمدی مواجه شدیم.


مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان با بیان اینکه شرکت‌های تعاونی تولید، اقدام به خرید توافقی گیاهان دارویی در شهرستان آران و بیدگل کرده‌اند، اذعان داشت: تاکنون خرید توافقی بالغ بر ۷۰ تن گل محمدی از کشاورزان آران و بیدگل به عمل آمده است.

او افزود: خرید توافقی گل محمدی به مراکز صنایع تبدیلی و عرق گیری تحویل داده می‌شود؛ یکی از مراکز صنایع تبدیلی توسط اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان آران و بیدگل احداث شده است و به صورت مستقیم این محصول از کشاورز خریداری شده و توسط تعاونی و اتحادیه مراحل صنایع تبدیلی را طی کرده و با بهترین کیفیت در فروشگاه‌های تعاون روستایی در سراسر استان اصفهان عرضه می‌شود.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون روستایی اصفهان خرید گل محمدی کشاورزان آران و بیدگل تعاون روستایی سازمان تعاون استان اصفهان آران و بیدگل خرید توافقی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بخشدار کویرات آران وبیدگل گفت:در پی بارش شدید باران، در ۴۸ ساعت گذشته در روستای حسین آباد آران و بیدگل سه منزل مسکونی و یک باب مغازه به طور کامل تخریب شد.
رضاپور با اشاره به آسیب ۱۵۰ هکتار باغ پسته در این بخش افزود: در بخش راه‌ها نیز به جاده دو بانده آران و بیدگل به ابوزیدآباد و روستا‌های محمد آباد و باغ‌های پسته، جو و گندم روستای فخره آسیب جدی وارد شده است.
وی گفت: با کمک مردم محلی و مسوولان شهرستان گروه‌های امدادی به منطقه اعزام و با ایجاد سیل بند از ورود بیشتر آب به داخل روستا‌های بخش کویرات جلوگیری شد.
بخش کویرات با حدود ۱۷ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری مرکز آران و بیدگل واقع است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر