Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، احمد حمزه‌زاده اظهار کرد: هتل چهار ‌ستاره مرکز تجارت جهانی از جمله هتل های شاخص تبریز است که با توجه به موقعیت مکانی ویژه خود، مقصد اقامتی بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی تبریز است. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی افزود: این هتل دارای ۷۸ اتاق با ظرفیت ۱۴۰ تخت است که با بهره برداری از این هتل میزان ظرفیت تخت‌های اقامتگاه‌های استان به ۱۱ هزار و ۶۸۰ خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه‌زاده با اشاره به اینکه آغاز به کار هتل چهار ستاره مرکز تجارت جهانی تبریز برای ۱۰۰ نفر بطور مستقیم فرصت شغلی فراهم خواهد کرد، گفت: این هتل پس از تکمیل عملیات عمرانی و فرآیندهای تجهیزاتی و تشریفاتی در سال‌های آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

پروژه مرکز تجارت جهانی تبریز که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۶ شروع شد شامل برج ۳۷ طبقه با زیر بنای ۴۱ هزار متر مربع، مرکز خرید و مجموعه‌های تفریحی و گردشگری با مساحت ۱۵۰ هزار مترمربع است.

این برج با ارتفاع ۱۵۲ متر با کاربری اداری–خدماتی دارای گنبد ۳۵ متری در چهار طبقه با کاربری علمی–گردشگری و آنتن مخابراتی است.

برج مرکز تجارت جهانی تبریز علاوه بر بخش اداری، شعب بانکها و دفاتر شرکت‌های داخلی و خارجی، دارای سالن برگزاری همایش‌های تجاری، استودیو پخش برنامه‌های زنده تلویزیونی و رستوران گردان است.

این برج با استفاده از فناوری‌های نوین لرزه‌گیر و با قابلیت نصب دستگاه‌های جاذب انرژی زلزله در داخل گنبد ساخته شده‌است.

ساختمان اصلی این مجموعه با ۱۵۲ متر ارتفاع، بلندترین برج اداری، خدماتی و تجاری کشور محسوب شده و در کنار این برج، سه مرکز خرید به صورت روباز و سرپوشیده احداث می‌شود.

طبقات ۲۶ تا ۳۱ این مجموعه نیز به هتل ۵ ستاره اختصاص دارد. 

هم اکنون تعداد ۳۰ باب هتل با ۲ هزار و ۲۴۳ اتاق به ظرفیت ۴ هزار و ۵۰۰ تخت اقامتی در آذربایجان شرقی در دست ساخت است که این تحول عظیم در صورت رونق تورهای داخلی و خارجی می توانست مسیری جدید و امیدوارکننده برای استان ترسیم کند که کرونا تمامی این معادلات را حداقل برای ۶ ماه جاری با اما و اگر مواجه کرده است.

کد خبر 506609 برچسب‌ها وزارت میراث فرهنگی و گردشگری استان آذربایجان شرقی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت میراث فرهنگی و گردشگری استان آذربایجان شرقی مرکز تجارت جهانی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403) بازار آزاد ارز تهران، نرخ دلار آمریکا به عبور از مرز 60 هزار تومان به دامنه پنجاه هزار تومان کاهش یافته است. روندی که به گفته کارشناسان ارزی و فعالان بازار تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر تخلیه هیجانات و ریسک های سیاسی و منطقه ای، اخباری مبنی بر احتمالاتی مبنی بر شروع مذاکرات هسته‌ای و همچنین آمار خوب صادرات نفتی شکل گرفته است و پیش بینی ها از تداوم آن طی روزهای آتی حکایت دارد.

از سوی دیگر؛ نرخ اسکناس دلار آمریکا در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران به عنوان نرخ مورد تایید سیاست گذار ارزی به رقم 44359 تومان رسیده است و نرخ حواله دلار این مرکز این 41418 تومان شده است. همچنین قیمت اسکناس یورو در مرکز مبادله 47454 و نرخ حواله یورو نیز 44308 تومان تعیین شده است.

کاهش قیمت دلار در بازار آزاد ارز در حالی است که خبرها از این بازارها نشان می دهد که خریداری در بازار حضور ندارد و بسیاری نیز به دنبال فروش دلارهای خانگی هستند. 

سکه به ۴۰ میلیون نزدیک شد

اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرده است تا ساعت 18 و 30 دقیقه امروز، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افت یک میلیون و 700 هزار تومانی به رقم 40 میلیون تومان رسیده است که این نرخ نسبت به قله 46 هزار تومانی هفته های اخیر، کاهش معناداری دارد. هرچند علاوه بر افت نرخ ارز، عامل دیگری نیز در ریزش بهای سکه نقش دارد و آن کاهش بهای جهانی طلاست.

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم 37 میلیون تومان کاهش داشته است و هر نیم سکه نیز 23 میلیون و 500 هزار تومان ارزش گذاری شده است. هر ربع سکه نیز در بازار تهران 14 میلیون و 300 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

 

 

دیگر خبرها

  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود