Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، گفت: براساس برنامه ریزی  و در راستای ایمن‌سازی بزرگراه ها، حدود ۱۰۰ کیلومتر از گارد ریل‌های فلزی امسال از بزرگ راه‌های بین شهری مازندران جمع آوری خواهد شد.

او افزود:گارد ریل فلزی محور ساری - آمل و کمربندی آمل به محمود آباد امسال در دستور کار جمع آوری قرار گرفت و قرارداد با پیمانکاران برای اجرای این طرح نیز منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجفی گفت: برای جمع آوری هر کیلومتر گارد ریل فلزی و جایگزینی آن‌ها با نیم نیوجرسی بتنی حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال  اعتبار نیاز است که برای امسال حدود ۴۵۰ میلیارد ریال  اعتبار پیش بینی گردید. حراست و نگداری از راه ها عمده تلاش راهداران او افزود: هم اکنون عمده تلاش‌های این اداره کل صرف نگهداری و حراست از شبکه راه‌ها، تأمین ایمنی عبور و مرور به منظور حفظ و بهره برداری بهینه از سرمایه گذاری‌های انجام شده در این بخش میگردد.

نجفی گفت: امری که امروزه در فرهنگ سازمانی، عملیات راهداری نام گرفته است، انجام هرگونه عملیات اجرائی و کنترل ترافیک بر روی راه‌های موجود ضمن حفظ ایمنی استفاده کنندگان از راه، جریان روان و ایمن ترافیک را به همراه دارد که برنامه ریزی مناسب و هماهنگ فعالیت‌ها بمنظور تأمین ایمنی لازم و کاهش تراکم ترافیک و نیز جلوگیری از تأخیر در سفر و ناراحتی استفاده کنندگان از راه حائز کمال اهمیت است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب تابلو و علائم و همچنین احداث روشنایی نقطه‌ای را از برنامه‌های ایمن سازی جاده‌های استان در امسال  بیان کرد و افزود: به دلیل طول بالای راه‌های استان، میزان اعتبار برای اجرای طرح‌های ایمنی ناچیز است.   بیشتر بخوانید:علائم ایمنی عاملی موثر برای کاهش سوانح رانندگی انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری مازندران کنترل ترافیک هوشمند راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور

رئیس پلیس راهور در آخرین روز از تعطیلات ۳ روزه آخر هفته وضعیت ترافیک جاده‌های کشور را تشریح کرد.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت