Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@17:24:18 GMT

توسعه فاز 11 پارس جنوبی به‌طور رسمی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۲۹۶۷

توسعه فاز 11 پارس جنوبی به‌طور رسمی آغاز شد

خبرگزاری آریا - مدیرعامل گروه پتروپارس گفت: عملیات توسعه فاز 11 پارس جنوبی با آغاز بارگیری جکت این فاز به‌طور رسمی آغاز شد.
به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به جزیره قشم، حمیدرضا مسعودی امروز (چهارشنبه، 11 اردیبهشت‌ماه) پیش از آغاز عملیات بارگیری جکت طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی با اشاره به اینکه بارگیری این جکت همسو با اهداف دولت و وزارت نفت و منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید است، اظهار کرد: بارگیری این جکت به دلیل نخستین گام توسعه فاز 11 پارس جنوبی (آخرین فاز توسعه پارس جنوبی) حائز اهمیت است؛ با بارگیری این جکت طلسم توسعه فاز 11 پارس جنوبی شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه جکت فاز 11 پارس جنوبی در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی اواخر خردادماه در موقعیت خود نصب خواهد شد، افزود: پس از نصب این جکت عملیات حفاری پنج حلقه چاه این فاز آغاز می‌شود.
مسعودی، وزن این جکت را حدود 2 هزار و 200 تن و ارتفاع آن را 88 متر عنوان و اظهار امیدواری کرد که بهره‌برداری از نخستین چاه فاز 11 پارس جنوبی سال آینده انجام و برداشت از این فاز آغاز شود.
مدیرعامل گروه پتروپارس با بیان اینکه این شرکت از مهرماه 98 برنامه‌ریزی فشرده‌ای را برای توسعه فاز 11 آغاز کرده است، تصریح کرد: کارها طبق برنامه زمانبندی پیش می‌رود و شرکت پتروپارس مصمم و با جدیت این مسیر را ادامه می‌دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توسعه فاز 11 پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد

فرخی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

او افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور منعقد شده و در دستور کار است که پس از تأمین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید

روکش آسفالت ۸۴۷ کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی

فرخی بیان کرد: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در جهت بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد