Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@01:47:44 GMT

بی توجهی AFC به شیوع ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۳۰۰۹

بی توجهی AFC به شیوع ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, بر اساس ادعای روزنامه سعودی الاقتصادیه، کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌خواهد لیگ قهرمانان آسیا لغو شود، تا با توجه به تعهد قبلی خود به یک شرکت جدید که دارای حق و حقوقی در برگزاری رقابت‌های فوتبال آسیایی است، ضرر مالی سال ۲۰۲۱ متوجه این کنفدراسیون نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه گزارش داد که کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد اولیه‌ای را برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا ارائه کرده است که طی آن، در تاریخ مشخص یک کشور میزبان همه تیم‌ها در شرق و غرب شود و یا یک تیم میزبان گروه خود در کشورش باشد. به غیر از این در مرحله حذفی می‌توان تعداد کشور‌های میزبان را به عدد ۲ افزایش داد.

کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا ماه اوت را بهترین زمان برای برگزاری مسابقات باقی مانده در مرحله گروهی اعلام کرد و با برگزاری فشرده بازی ها، مرحله یک چهارم نهایی در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، نیمه نهایی هم طبق پیش بینی به  ماه اکتبر منتقل شده است و فینال هم طبق قول و قرار قبلی در نوامبر ۲۰۲۰ باید برگزار می‌شود.

در صورتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا نتواند مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در ماه آگوست به اتمام برساند، به گزینه دوم یعنی ادامه  بازی‌ها در ماه سپتامبر متوسل می‌شود.

بیشتر بخوانید: فردا پایان مهلت AFC برای تعیین سرنوشت لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا ویروس کرونا کنفدراسیون فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی

 سید ابوالفضل حسینی  کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟