Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی  در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری از طریق ویدئو کنفرانس با معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها به ۵ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید" افزود: برای تحقق اهداف معظم له در این نام‌گذاری ‌۱۰۰ طرح در چهارمحال و بختیاری مشخص شده است.

استاندار تصریح کرد: ‌۳.۶۴ درصد تسهیلات ارزان‌قیمت اشتغال‌زایی کشور به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته و تاکنون ۳ درصد آن جذب شده است.

وی یادآور شد: مسوولان مرتبط با حوزه اشتغال در چهارمحال و بختیاری برای جذب۶۴ صدم درصد باقی‌مانده این تسهیلات تلاش کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برای ۸ پروژه مهم در استان نیازمند مصوبات جدید هستیم، یادآور شد: اجرای تفاهم‌نامه طرح احداث راه‌آهن مبارکه- سفیددشت به شهرکرد برای تأمین اعتبار مالی جهت تسریع در تکمیل عملیات اجرایی،  تأمین اعتبار برای تکمیل مطالعات و احداث آزادراه شهرکرد به ایذه از محل اعتبارات ملی و متمرکز و تخصیص اعتبار نقدی برای تملک اراضی طرح جاده شهرکرد- ناغان به بازفت از مهم‌ترین درخواست‌ها از سازمان برنامه و بودجه کشور است.

عیاسی با اشاره به روند تملک اراضی جاده شهرکرد- بروجن به لردگان، بیان کرد: حدود 5 میلیارد تومان اعتبار برای این موضوع اختصاص پیدا کرد، تملک اراضی با مشکلاتی مواجه شد که خوشبختانه پس از حل مشکلات در شرف پرداخت پول به افراد برای تملک اراضی هستیم.

وی تاکید کرد:‌ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در اجرای مصوبات معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به این استان عملکرد مطلوبی داشته است.

عباسی افزود: روند احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی ویژه محرومان روستایی در چهارمحال و بختیاری پیشرفت مطلوبی دارد.

وی اضافه کرد: براساس وعده دکتر نوبخت قرار شده با تکمیل و بهره‌برداری از این واحدهای مسکونی،۲۰۰۰ واحد مسکونی دیگر برای ساخت مسکن محرومان روستایی چهارمحال و بختیاری اختصاص یابد.

46

کد خبر 1382891

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری تملک اراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

روابط عمومی شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به انجام تعمیرات و‌نوسازی شبکه‌های برق رسانی فردا ۱۵ اردیبهشت فرایند قطعی برق در برخی محدوده‌ها رخ می دهد.

این قطعی برق در مناطقی همچون  "بلوار آیت الله کاشانی حد فاصل چهار راه هواپیمایی تا چهارراه استانداری و کوچه‌های منتهی به بلوار" ،  "بلوار حافظ از چهار راه دامپزشکی تا روبروی اداره پست مرکزی و کوچه‌های منتهی به بلوار" و "خیابان ورزش و خیابان پرستار" صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

زمان قطعی برق از ساعت  ۵:۳۰تا ۸:۳۰ صبح، به مدت ۳ ساعت اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد