Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۳ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۳۴۶ نفر رسیده که از این تعداد ۲۲۸ هزار و ۲۳۶ نفر جان باخته اند. تاریخ انتشار: 10:35 - 11 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۶۹۱۱

خبرگزاری میزان - جدیدترین آمار منتشر شده نشان می‌دهد که در حال حاضر ۳ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۳۴۶ نفر در سطح جهان به ویروس کرونا مبتلا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون ۲۲۸ هزار و ۲۳۶ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند و یک میلیون و ۳۵۶ نفر نیز بهبود یافته اند.

کرونا در آمریکا

یک میلیون و ۶۴ هزار و ۵۷۲ نفر تاکنون در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ۶۱ هزار و ۶۶۹ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

آمریکا بیشترین شمار قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا را در سطح جهان به خود اختصاص داده است. در حال حاضر از هر سه مبتلا به ویروس کرونا در جهان یک نفر در آمریکاست.

اسپانیا و ایتالیا

شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در اسپانیا به ۲۳۶ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافته و ۲۴ هزار و ۲۷۵ نفر نیز در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند.

در ایتالیا نیز شمار مبتلایان به ۲۰۳ هزار و ۵۹۱ نفر افزایش یافته و ۲۷ هزار و ۶۸۲ نفر نیز جان باخته اند.

فرانسه و آلمان

مقامات بهداشتی فرانسه گزارش دادند که شمار قربانیان کرونا در این کشور به بیش از ۲۴ هزار نفر افزایش یافته و ۱۶۶ هزار و ۴۲۰ نفر دیگر نیز به این ویروس مبتلا هستند.

شمار مبتلایان در آلمان به ۱۶۱ هزار و ۵۳۹ نفر رسیده و ۶ هزار و ۴۶۷ نفر نیز جان باخته اند.

بازبینی آمار تلفات در انگلیس

مقامات انگلیس چهارشنبه شب آمار قربانیان کرونا در این کشور را بازبینی کرده و ۳ هزار و ۸۱۱ مورد دیگر را به این آمار افزودند.

در حال حاضر ۱۶۵ هزار و ۲۲۱ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا هستند و آمار قربانیان نیز به ۲۶ هزار و ۹۷ نفر افزایش یافته است.

روند صعودی ابتلا در ترکیه

طی شبانه روز گذشته حدود ۳ هزار نفر دیگر در ترکیه به ویروس کرونا مبتلا شدند و شمار مبتلایان در این کشور به ۱۱۷ هزار و ۵۸۹ نفر رسید.

شمار قربانیان کرونا در این کشور نیز به ۳ هزار و ۸۱ نفر افزایش یافته است.

روسیه

مقامات بهداشتی روسیه شمار مبتلایان به کرونا را ۹۹ هزار و ۳۹۹ نفر و قربانیان را ۹۷۲ نفر اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: بحران در زندان مرکزی نیویورک تمدید ممنوعیت سفر اتباع خارجی به روسیه برزیل

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در برزیل ۷۹ هزار و ۶۸۵ نفر و شمار قربانیان ۵ هزار و ۵۱۳ نفر اعلام شده است.

کانادا

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کانادا به ۵۱ هزار و ۵۹۷ نفر و قربانیان به ۲ هزار و ۹۹۶ نفر رسیده است.

عربستان سعودی

مقامات بهداشتی عربستان سعودی گزارش دادند که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۲۱ هزار و ۴۰۲ نفر افزایش یافته و ۱۵۷ نفر نیز تاکنون بر اثر کرونا در این کشور جان باخته اند.

سرزمین‌های اشغالی

شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی به ۱۵ هزار و ۸۳۴ نفر و قربانیان به ۲۱۵ نفر افزایش یافته است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا شمار مبتلایان به ویروس کرونا مبتلا به ویروس کرونا ویروس کرونا مبتلا نفر افزایش یافته کرونا در این کشور شمار قربانیان جان باخته اند نفر نیز ۳ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات

شورای علمای شیعه افغانستان و نمایندگی‌های سیاسی و دیپلمات‌های خارجی برای افغانستان حمله تروریستی داعش به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، شورای علمای شیعه افغانستان در بیانیه‌ای ضمن محکومیت این حمله در بیانیه‌ای نوشت: «توقع می‌رفت با حاکمیت امارت اسلامی، دیگر شاهد تکرار این گونه حوادث نباشیم، اما متاسفانه چنین نشد؛ چون باز هم شاهدیم که هر از چند گاهی مردم ما توسط تروریست‌های قسی‌القلب به گلیم عزا می‌نشینند و شاهد پرپر شدن گل‌هایشان هستند».

این بیانیه در ادامه بار دیگر از مقامات حکومت طالبان خواست تا در حفظ  جان مردم، خصوصاً در حفظ و تأمین امنیت مراکز دینی و عبادی بیشتر کوشا باشند.

سفارت ترکیه در کابل نیز در بیانیه‌ای ضمن محکومیت این حمله تروریستی نوشت آنکارا هر نوع تروریسم را محکوم می‌کند و با مردم افغانستان ابراز همدردی می‌نماید.

سفارت ژاپن نیز در بیانیه‌ای ضمن ابراز همدری با قربانیان و خانواده‌هایشان خواستار توقف فوری حملات تروریستی شد.

«رافائلا ایودیس» کاردار نمایندگی اتحادیه اروپا در افغانستان نیز در بیانیه‌ای با تأکید بر لزوم حفاظت از شیعیان، ضمن ابراز همدردی با قربانیان و خانواده‌هایشان این حمله و دیگر همه اقدامات خشونت‌بار را محکوم کرد.

هیئت نمایندگی سازمان ملل برای افغانستان(یوناما) نیز در بیانیه‌ای تصریح کرد: تحقیقات و پاسخگویی برای عاملان و اقدامات حفاظتی برای جوامع شیعه افغانستان به نیاز فوری است.

دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی نیز در بیانیه‌ای مقامات طالبان را به افزایش تلاش‌ها جهت پایان دادن به خونریزی در تمام نقاط افغانستان فرا خواند.

این سازمان همچنین بر لزوم شناسایی مرتکبین این جنایت و محاکمه‌ آنان تأکید کرده و ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های قربانیان، برای مجروجین شفای عاجل آرزو کرد.

داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفتعوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوندسفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است