Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@03:14:33 GMT

فدرال رزرو نوسان نرخ بهره را تغییر نداد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۳۳۳۷

فدرال رزرو نوسان نرخ بهره را تغییر نداد

فدرال رزرو اعلام کرد که انتظار دارد تا زمانی که اطمینان حاصل کند که اقتصاد آمریکا رویدادها و بحران اخیر را پشت سر گذاشته و برای دستیابی به حداکثر اشتغالزایی و ثبات قیمتی، روز ریل افتاده است، محدوده نوسان نرخ بهره بدون تغییر بماند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، فدرال رزرو روز چهارشنبه در پایان نشست سیاست گذاری دو روزه خود که به دلیل شیوع ویروس کرونا از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، اعلام کرد: فدرال رزرو نسبت به بهره‌برداری از تمام ابزارهای خود در راستای حمایت از اقتصاد آمریکا در این دوران پرچالش، متعهد است تا از این طریق به پیشبرد اهداف خود یعنی اشتغال حداکثری و ثبات قیمت‌ها کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقتصاد آمریکا ظرف تنها چند هفته از پایین‌ترین نرخ بیکاری در تاریخ خود به جایی رسید که نظاره‌گر ثبت نام بیش از ۲۶ میلیون آمریکایی برای استفاده از مزایا و کمک هزینه بیکاری شد و علاوه بر این، در نتیجه اقدامات مقامات سرتاسر کشور مبنی بر تعطیلی بخش وسیعی از صنایع و کسب و کارها با هدف کُند کردن شیوع کرونا، شدیدترین افت فعالیت خود را از رکود بزرگ به بعد تجربه کرد.

با توجه به این حجم از ابهام پیرامون دورنمای اقتصادی، فدرال رزرو اعلام کرد که انتظار دارد تا زمانی که اطمینان حاصل کند که اقتصاد آمریکا رویدادها و بحران اخیر را پشت سر گذاشته و برای دستیابی به اهداف خود یعنی حداکثر اشتغالزایی و ثبات قیمتی، روز ریل افتاده است، محدوده نوسان نرخ بهره بدون تغییر بماند.

انتهای پیام/4141

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا فدرال رزرو نرخ بهره آمریکا اقتصاد آمریکا فدرال رزرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند

به گزارش صدای ایران،ایسنا، دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» برای آتش‌بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا اسرائیلی وجود دارد.

طبق گزارش الجزیره، وی مدعی شد: ایران با حمایت از حماس در غزه و حوثی‌های یمن (انصارالله) و حزب‌الله لبنان موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود.

این ادعا در حالی است که انگلیس به همراه آمریکا بار‌ها به خاک یمن حمله کرده‌اند و از حامیان رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی در غزه بوده‌اند.

ایران هم بار‌ها اعلام کرده نیرو‌های مقاومت در منطقه بر اساس منافع کشور‌های خود، به مبارزه علیه اشغالگری آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

کامرون که در ریاض صحبت می‌کرد، ادامه گفت: اسرائیل باید از راه‌حل ۲ دولتی حمایت کند، زیرا این امر در طولانی مدت به سودش خواهد بود. راه‌حل ۲ دولتی در طولانی مدت امنیت اسرائیل را تضمین خواهد کرد.

اخیرا نیز «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا توافق آتش‌بسی که به حماس پیشنهاد شده را «بسیار سخاوتمندانه» توصیف کرد و گفت حماس باید هرچه سریع‌تر درباره آن تصمیم‌گیری کند.

او مدعی شد که حماس در میان غیرنظامیان مخفی می‌شود و پایان‌نیافتن جنگ غزه به این دلیل است که حماس سلاح‌های خود را کنار نگذاشته، اسرا را آزاد نکرده و خود را تسلیم نکرده است!

بلینکن همچنین مدعی شد که اجرای راهکار ۲ دولتی در مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی و همچنین عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و کشور‌های منطقه «بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس» خواهد بود.

او همچنین با طرح این ادعا که حماس تنها مانع حصول توافق آتش‌بس در جنگ غزه است، گفت سران جنبش مقاومت فلسطین باید هرچه سریع‌تر درباره پیشنهادی که به آنها شده تصمیم‌گیری کنند.

دیگر خبرها

  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • کامرون: ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!