Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@09:50:54 GMT

حمایت فردیناند از پوگبا: او تقصیری ندارد که متفاوت است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۳۶۷۵

حمایت فردیناند از پوگبا: او تقصیری ندارد که متفاوت است

ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد،  از اینکه پل پوگبا، ستاره فرانسوی شیاطین سرخ، علیرغم دور بودن از میادین به دلیل مصدومیت، همچنان عامل مشکلات این تیم معرفی می‌شود، متعجب است.


به گزارش "ورزش سه"، پوگبا که در سال ۲۰۱۶ بار دیگر به منچستریونایتد برگشت، نتوانست انتظارات را برآورده کند. به تازگی گرام سونس، کاپیتان و سرمربی سابق لیورپول، انتقادهای تندی از پوگبا مطرح کرد و ستاره فرانسوی هم در پاسخ گفت که اصلا سونس را نمی شناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این انتقادها در حالی مطرح شده که پوگبا به دلیل مصدومیت، در این فصل تنها ۷ بازی برای منچستریونایتد انجام داده است. موضوعی که باعث تعجب فردیناند تیز شده است.

 


او در کانال رسمی یوتیوب‌اش گفت:" خیلی از این انتقادات از شبکه‌های اجتماعی است- خیلی از چیزهایی که آنها می‌گویند از حضور او در شبکه‌های اجتماعی ریشه می‌گیرد و خیلی از این آدم‌ها، قدیمی و سنتی هستند. بازیکنان قدیمی می‌خواهند بقیه از روش‌های آنها پیروی کنند، می‌خواهند مردم در مورد فوتبال جدی باشند،نه اینکه در شبکه‌های اجتماعی ویدئو پخش کنند. او مصدوم است، به عروسی رفته و رقصیده، درون رختکن بوده و رقصیده- پوگبا همین است، این زندگی اوست و شیوه‌ای که او زندگی می‌کند. نمی‌توانید او را با چوب بزنید چون این شخصیت اوست. او متفاوت است. این نسل بازیکنان با نسل ما فرق دارند و حتی با نسل روی کین و گرام سونس تفاوت بیشتری دارند. شرایط آنقدر تغییر کرده که نمی‌ توانیم انتظار داشته باشیم آنها مثل ما رفتار کنند."

منچستر یونایتد ریو فردیناند پل پوگبا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد ریو فردیناند پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایلنا روایت می‌کند، جمعی از نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی، صبح امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در محل استقرار تیم سیار اهدای خون در مجلس، خون اهدا کردند. اهدای خون براساس روال ثابت که به صورت دوره ای توسط سازمان انتقال خون صورت می گیرد انجام می شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900698

دیگر خبرها

  • پارک کردن یک خودرو به شیوه‌ای متفاوت + فیلم
  • تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • (ویدئو) فیلمی متفاوت از اف۱۴ تامکت
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس/ رسیدگی به مسائل نابرابری اجتماعی
  • فیلمی متفاوت از اف۱۴ تامکت
  • پس از گذشت 13 سال؛ ریو فردیناند همچنان از جان تری کینه به دل دارد
  • ببینید | تصاویری پوشش متفاوت زنان افغانستان در سال ۱۹۶۵