Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه وزارت نیرو، «رضا اردکانیان» روز پنجشنبه در دومین هفته از پویش #هر_هفته_الف_ب_ایران در آیین بهره برداری از سه پروژه صنعت آب استان ایلام که با حضور رئیس جمهوری به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، افزود: ۲۱ هزار میلیارد تومان از این حجم سرمایه گذاری از صندوق توسعه ملی است که با مجوز مقام معظم رهبری عملی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: بعد از انقلاب اسلامی ۱۹ سد مخزنی داشتیم که هم اکنون تعداد این سدها به ۱۴۴ سد رسیده است و با احتساب سال‌هایی مانند دوران جنگ تحمیلی که فعالیت سدسازی نداشتیم، به طور متوسط، هر سال حدود ۴ سد در کشور ساخته شده است و امروز چهلمین سد ساخته شده در دولت تدبیر و امید افتتاح می‌شود.
اردکانیان گفت: تا پایان دولت تدبیر و امید تعداد سدهای ساخته شده در این دولت به ۵۲ خواهد رسید.
وی افزود: در هشت سال دولت تدبیر و امید هر سال حدود ۶.۵ سد و هر دو ماه یک سد به مدار آمده که ا مید است، این روند با اتکا بر اصول مهندسی و رعایت مسائل زیست محیطی ادامه یابد.
این خبر تکمیل می شود...

برچسب‌ها رضا اردکانیان وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضا اردکانیان وزارت نیرو رضا اردکانیان وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق گفت: باید تدابیر لازم در کشور عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی (ع) صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدکاظم آل‌صادق امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست مشترک با مشاور وزیر داخلی عراق اظهار کرد: با شکوه برگزار شدن مراسم اربعین‌حسینی سال گذشته مرهون تعامل و همدلی مسئولان دو کشور بود.

وی با تاکید بر اینکه تدابیر لازم در کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی صورت گیرد، افزود: مقرر شده خط‌مشی راه‌ها و نصب علائم بیشتر در مسیرها کار شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق اضافه کرد: با توجه به اینکه تردد زائران بیشتر در گذرگاه مهران است باید در ایام اربعین‌حسینی با هماهنگی دو کشور امکانات از جمله سرویس‌های بهداشتی، سوله‌های خنک‌کننده و منابع نگهداری آب و یخ فراهم شود.

کد خبر 751171

دیگر خبرها

  • درخواست امام جمعه قم از وزیر ارتباطات درباره فضای مجازی
  • ادعای وزیر ارتباطات درباره پرتاب ماهواره به فضا در دولت سیزدهم
  • خسارت ۱۱۳ میلیارد تومانی شرایط جوی به شبکه توزیع برق
  • معادل ۱۲ سال در دولت سیزدهم پرتاب ماهواره به فضا انجام شد
  • زارع پور: ظرفیت پهنای باند کشور افزایش یافته است
  • خسارت ۱۳ میلیارد تومانی سیل در شهرستان فیروزه
  • منبع تغذیه طرح آبرسانی غدیر از دز به کرخه تغییر یافت
  • ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب شبکه امید/ «نورا» به آنتن نوجوان رسید
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی