Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت اداره نذورات و هدایای مردمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، روزانه بیش از ۱۸۰۰ پرس غذای حضرتی بین فقرا، مستمندان و مجاورین در ایام ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، اداره نذورات و هدایای مردمی هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به برپایی سفره افطار و پذیرایی از زائرین گرامی می‌کرد که با توجه به شرایط پیش‌آمده در خصوص بیماری کرونا و عدم امکان مراجعه زائرین و مجاورین به آستان مقدس، امسال خادمین این بارگاه ملکوتی با حضور در مناطق محروم به توزیع غذای متبرک حضرتی می‌پردازند تا نیازمندان میهمان سفره احسان حضرت سیدالکریم (ع) در لحظات افطار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره نذورات آستان مقدس با مشارکت بانیان خیر در تمام ایام ماه مبارک رمضان به صورت روزانه اقدام به طبخ و توزیع غذای نذوراتی می‌کند که در مجموع بیش از 55 هزار پرس غذای گرم تا پایان ماه مبارک رمضان بین فقرا، محرومان و مجاورین توزیع خواهد شد.

بانیان خیر می‌توانند نذورات و هدایای نقدی خود را به شماره کارت بانکی ۵۱۰۳-۱۹۴۲-۴۶۱۰-۶۳۹۳ واریز یا از طریق شماره تماس ۵۵۹۳۸۰۰۹ نیز اقدام فرمایند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان رمضان فقرا ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی