Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در پیام تبریک به مناسبت روز جهانی کار و کارگر این روز را به همه تلاشگران عرصه توسعه و پیشرفت کشور تبریک گفت.

در متن پیام استاندار کرمانشاه آمده است: کارگران؛ تلاشگران و زحمتکشان بی ادعای عرصه کار و تولید و بازوان توانمند رشد و توسعه کشور هستند که با دانایی و توانایی توشه گرفته از عِرق ملی، مذهبی و انقلابی در تمام عرصه‌ها به ویژه در دوران تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی پویایی حوزه کار و تولید را حفظ و با از خودگذشتگی و ایثار سهم مهمی در شکوفایی و بالندگی کشور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام آمده است: به پشتوانه تلاش این عزیزان مسیر توسعه، تعالی و پیشرفت استان ادامه دارد و به یقین تحقق اهداف سال ۱۳۹۸ در حوزه اشتغال و رونق تولید و بهبود شاخص‌های توسعه استان مرهون اهتمام و تلاش کارگران نیکوسرشت و پاک نهاد است.

استاندار کرمانشاه در پیام خود همچنین آورده است: یازدهم اردیبهشت ماه که به نام کار و کارگر مزین شده است فرصتی مغتنم برای تجلیل و تقدیر از زحمات قشر بی ادعایی است که پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) بر دستان آنان بوسه زد و این همه عزت و سربلندی و افتخار را نصیب آنان گردانید.

بازوند ابراز امیدواری کرده است است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام «جهش تولید» نامگذاری شده، کارگران دلسوز و متعهد همچون گذشته با تکیه بر پشتکار، خلاقیت و مبانی اعتقاد اسلامی در راستای تحقق این شعار راهبردی که بر افزایش و جهش تولید استوار است گام بردارند، تا در سایه تلاش و هم افزایی دیگر متخصصان و فعالان بخش تولید و اقتصاد شاهد رونق فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندان این مرز و بوم باشیم.

در بخش پایانی این پیام همچنین آمده است: بر این اساس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه کارگری، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به زحمتکشان عرصه مقدس کار و تلاش، کارگران عزیز و خانواده‌های محترمشان در استان کرمانشاه تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند منان سلامتی، عزت و موفقیت این عزیزان را در راه توسعه و آبادانی هرچه بیشتر کشور و استان عزیزمان کرمانشاه آرزومندم.

۱۲ اردیبهشت به عنوان روز جهانی کارگر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز جهانی کار و کارگر اشتغال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد نظری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مدرسه قلعه این شهر ضمن اشاره به کار و کارگر، تاکید کرد: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تاکید شده تا جایی که پیامبر (ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

وی ضمن اشاره به اهمیت مقام کارگر به خصوص در چرخاندن چرخ اقتصاد و تولید کشور، گفت: «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی امروز جامعه هستند.

امام جمعه موقت شاهرود ضمن اشاره به صحبت‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارگران بیان کرد: گذاشتن دست کارگر در دست کارفرما و حل مشکلات تولید و قشر کارگر و کارفرما از سوی دولتمردان یکی از راه‌های رونق تولید است.

نظری به سند تحویل آموزش و پرورش و همچنین هفته معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری هم اشاره کرد و گفت: معلم محور تحول بنیادی در نظام آموزش و پرورش است چرا که همه تحولات از تلاش معلمان امکان پذیر می‌شود.

وی در ادامه به سفر هفته گذشته هیأت دولت به استان سمنان و همچنین حضور رئیس جمهور در شهرستان شاهرود اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان مصوبات و اعتبارات این سفر را برای مردم بیان کنند.

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه مسئولان دولتی اعلام کرده‌اند که یک سوم مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سمنان سهم شهرستان شاهرود بوده است، بیان کرد: انتظار می‌رود که مسئولان شهرستانی برای تحقق این مصوبات گام‌های اساسی برداشته و پیگیری خوبی را انجام دهند.

نظری گفت: مسئولان همچنین مردم را در جریان پیگیری‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور آگاه کنند زیرا این امر به امید افزایی منجر می‌شود.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر مسئولان به خصوص آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به ترویج فرهنگ پهلوانی و باستانی شد و افزود: ورزش باستانی باید از مدارس معرفی و ترویج شود.

کد خبر 6089182

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای عجیب وزیر صمت درباره تولید خودرو در ایران
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • کارگران یکی از شاخصه‌های توسعه و جهش تولید هستند
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند
  • اساس و بنای توسعه و رونق تولید کشور کارگران هستند
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان