Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی در اولین واکنش خارجی به اقدام آلمان در تروریستی اعلام کردن حزب‌الله، از دیگر کشورها نیز خواست این مسیر را دنبال کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اسرائیل کاتص» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) از تروریستی اعلام‌شدن جنبش مقاومت «حزب‌الله» لبنان در آلمان استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاتص در صفحه توئیتر خود نوشت: «من از دولت آلمان به دلیل این تصمیم مهم برای رد کردن سازمان تروریستی حزب‌الله، تقدیر می‌کنم».

وی سپس با تکرار ادعاها و اتهامات بی‌اساس علیه حزب‌الله، اظهار داشت: «از دیگر کشورهای اروپایی و اتحادیه اروپا نیز می‌خواهم که به [آلمان] پیوسته و این سیاست را اتخاذ کنند».

این مقام صهیونیست مدعی شد: «حزب‌الله، چه شاخه سیاسی و چه شاخه نظامی آن، سازمانی تروریستی است که باید به همان شکل با آن برخورد شود».

 

وزارت کشور آلمان امروز اعلام کرد که فعالیت‌های حزب‌الله در خاک این کشور اروپایی را ممنوع کرده است و آن را بعنوان یک «سازمان تروریستی» معرفی کرد.

یکی از سخنگویان وزارت کشور آلمان در یک پیامی توییتری نوشت: «هورست زهوفر وزیر کشور، (فعالیت‌های) سازمان تروریستی شیعه حزب‌الله در آلمان را ممنوع کرده است».

آلمان در حالی حزب‌الله را در لیست سازمانهای تروریستی قرار داده است که سال گذشته «نیلسن آنن» معاون وزارت امور خارجه آلمان در مصاحبه‌ای با هفته‌نامه اشپیگل اعلام کرده بود که برلین قصد ندارد شاخه سیاسی حزب‌الله لبنان را در فهست «سازمانهای تروریستی» قرار دهد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی آلمان حزب الله اسرائیل کاتص وزیر خارجه حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد

 هادی خانی رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد گفت: با پیگیری‌های معمول و با مصوبه کمیته حقوقی و قضایی شورای راهبری دادرسی الکترونیک قوه قضاییه، عنوان اتهامی اقدام تروریستی به عناوین مجرمانه سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی اضافه گردید.

دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم ادامه داد: این اقدام در راستای تصریح و تسهیل دسته بندی اطلاعات پرونده‌های مرتبط با اقدامات تروریستی و تامین مالی تروریسم و به تبع آن سهولت مدیریت پرونده‌های مربوط صورت پذیرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • خواب جدید داعش برای طرفداران ؛ به افغانستان بیایید !
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون