Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@19:06:00 GMT

دریافتی نفتی‌ها به 50 درصد رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۴۲۰۸

دریافتی نفتی‌ها به 50 درصد رسید

بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان بخش دیگری از مطالبات خود را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، با شارژ مالی باشگاه صنعت نفت آبادان، بازیکنان این تیم لیگ برتری بخش دیگری از مطالبات خود را دریافت کردند.

در چند روز گذشته اعتبار ۵ میلیارد تومانی به حساب باشگاه صنعت نفت آبادان واریز شد که پس از آن، برخی از بازیکنان این تیم به جهت تعلل در پرداخت بخش دیگری از مطالبات خود، گلایه‌هایی را متوجه مدیریت این باشگاه کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعتبار از یک مرجع استانی به حساب هیأت فوتبال آبادان واریز شده بود و پس از انجام برخی امور قانونی، به باشگاه صنعت نفت آبادان منتقل شد.

جدیدترین پرداختی باشگاه صنعت نفت آبادان فقط به بازیکنان این تیم صورت گرفته و هیچ یک از عوامل و کادر این تیم لیگ برتری دریافتی جدید نداشته‌اند.

انتهای پیام/۷۲۰۱۳/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان اهواز فوتبال مدیریت باشگاه صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه

دروازه بان اسپانیایی با اشتباه خود به روند فوق العاده اش پایان داد.

طرفداری | داوید رایا بالاخره پس از 604 دقیقه در بازی های خارج از خانه لیگ گل خورد.

تاتنهام و آرسنال در چارچوب هفته 35 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته اند و در حالی این بازی با نتیجه 3-2 به سود توپچی ها به پایان رسید که گل اول تاتنهام روی اشتباه عجیب داوید رایا به ثمر رسیده است. رایا قصد بازیسازی از عقب زمین را داشت ولی به اشتباه، توپ را در پشت محوطه جریمه به کریستین رومروی پیش تاخته سپرد تا این مدافع آرژانتینی به راحتی دروازه تیم مهمان را باز کرده و یکی از گل‌های دریافتی را جبران کند.

این گل اولین گل دریافتی داوید رایا در بازی های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه بود. او پیش از این مقابل وولورهمپتون، برایتون، منچسترسیتی، شفیلدیونایتد، برنلی و وست هم کلین شیت کرده بود و آخرین گل دریافتی خارج از خانه او در لیگ برتر انگلیس پیش از بازی امروز، به دقیقه 89 بازی مقابل ناتینگهام فارست باز می گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان