Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت سرخ پوشان همچنین از رای کمیته استیناف نسبت به دیدار پرسپولیس و سپاهان را عادلانه دانست.

طرفداری- حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد شرایط این روزهای لیگ برتر و تعطیلی بابت شیوع کرونا صحبت کرد.

به گزارش میزان، او در ابتدا در مورد رای کمیته استیناف برای دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت:

خدا را شکر رای عادلانه کمیته استیناف باعث شد حواشی پرسپولیس کمتر شود، واقعا استیناف رای عادلانه‌ای داد و این باعث می‌شود دیگر این تخلفات در فوتبال انجام نشود، در هر صورت قانون باید رعایت شود و هر تیمی هر جور که خواست عمل نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص احتمال قهرمانی پرسپولیس هم تصریح کرد:

دیگر با این رای اختلاف ۱۰ امتیازی قطعی شد و با توجه به بازی‌های آسان‌تری که پرسپولیس نسبت به دیگر مدعیان دارد قهرمانی این تیم محتمل‌تر از تیم‌های دیگر است اما نباید بازی‌های پیش‌رو را دست کم بگیریم.

درخشان درباره احتمال جدایی چند بازیکن پرسپولیس گفت:

همه باشگاه‌های ما مشکلات مالی دارند و بازیکن حق دارد حق و حقوق خود را بگیرد، اما در این چند سال هر بازیکنی که از پرسپولیس رفته است پشیمان شده، من از بازیکنان می‌خواهم زود تصمیم نگیرند و کمی صبوری کنند.

 وی در خصوص عدم تشکیل هیئت مدیره باشگاه پرسولیس افزود:

امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد، چون همفکری در باشگاه بیشتر می‌شود و باعث می‌شود مدیریت و اعضای هیئت مدیره به انسجام برسند و امیدوارم فرصت را بیشتر از این از دست ندهیم و به زودی اعضای هیئت مدیره مشخص شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!

کمیته استیناف محرومیت سیدحسین حسینی را نبخشید.

طرفداری | سیدحسین حسینی در دیدار استقلال برابر تراکتور غایب خواهد بود.

کمیته انضباطی تصمیم گرفت پس از حواشی بازی استقلال با آلومینیوم اراک، حسینی را یک جلسه به صورت تعلیقی محروم کند اما مصاحبه کاپیتان استقلال باعث شد محرومیت تعلیقی به قطعی تبدیل شود و حالا او در بازی با تراکتور غایب است.

باشگاه استقلال در کمیته استیناف برای این حکم فرجام‌خواهی کرد اما فایده‌ای نداشت و حسینی قطعا در بازی با تراکتور غایب خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم