Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:23:03 GMT

۸۰ هزار متر مربع از اراضی شهرداری بروجرد تملک شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۴۲۷۰

۸۰ هزار متر مربع از اراضی شهرداری بروجرد تملک شد

رحیم جافری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اراضی شمال شهر با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و همچنین اراضی بلوار امام (ره) و زمینهای جنب میدان میوه و تره‌بار با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان تملک شد.

وی با اشاره به کاهش مشکلات مالی شهرداری بروجرد بیان کرد: پارسال در این راستا تلاش شد تا بدهی ۴۰ میلیارد تومانی شهرداری به اداره دارایی و سایر دستگاه ها پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جافری اظهار داشت: در سال گذشته ساماندهی بلوار ورودی شهر از سمت ملایر، اجرای گسترده نهضت حفاری، زیرسازی و آسفالت معابر شهر، شروع عملیات عمرانی میدان بزرگ آیت‌الله نجفی بروجردی به مساحت هشت هکتار انجام شد.

شهردار بروجرد اضافه کرد: آمایش و پایش نیروهای انسانی شهرداری و استفاده بهینه از کارکنان حسب تخصص آن‌ها، بازسازی گسترده ناوگان موتوری شهرداری، خرید عمده مصالح عمرانی به‌منظور کاهش هزینه خلاف روند سنوات گذشته که این مهم به‌صورت جزئی و موردی خریداری می‌شد نیز از دیگر اقدامات شهرداری بود.

وی ادامه داد: تعیین تکلیف تالار مهرگان و شهرک نمایشگاهی جهت تعیین سهم شهرداری از طریق انجام کارشناسی با توجه به اختلاف فی‌مابین شهرداری و بخش خصوصی، کاهش نسبی آرا صادره مبنی بر محکومیت شهرداری در محاکم قضائی و رشد نسبی آرا صادره به نفع این نهاد در سال ۹۸ نسبت به سنوات گذشته که از آن جمله می‌توان به توقیف اموال پیمانکار ایستگاه‌های CNG به علت ایجاد ضرر و زیان برای شهرداری اشاره کرد از دیگر اقدامات است.

وی یادآور شد: اخذ رأی بدوی در خصوص معدن شن و ماسه به نفع شهرداری از دیگر موارد قابل ذکر در این خصوص محسوب می‌شود.

جافری استقلال مالی سازمان‌های تابعه به‌طوری‌که هر سازمان مستقلاً موظف به پرداخت حقوق کارکنان خود است، گفت: اقامه دعوا در محاکم قضائی به‌منظور جلوگیری از تخریب باغات سطح شهر از جمله باغ افشاری، انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) در خصوص انجام آزمایش مکانیک خاک با ۵۰ درصد قیمت مصوب را از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته است.

برچسب‌ها بروجرد لرستان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد لرستان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بروجرد لرستان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: باید از طریق مولدسازی از اعتبارات پروژه‌هایی که در سطح استان تعریف شده است، استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، جعفر قزوینیان، امروز_ دوشنبه هفدهم اردیبهشت- در جلسه بازآفرینی شهری با بیان اینکه باید دست به دست هم بدهند و در خصوص بازآفرینی شهری انرژی بیشتری گذاشته شود، اظهار کرد: در جلسه پیشنهادات چند پروژه مطرح شد که معتقدیم این پیشنهادات می‌تواند در رفع معضلات شهری مؤثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر باید راه‌اندازی شود، اظهار کرد: انتظار داریم شهرداری ابهر همکاری لازم را در خصوص راه‌اندازی این دفتر داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: با راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در این شهرستان، کارگزاری برای این دفتر انتخاب خواهد شد تا بتوانیم به صورت جدی وارد کار شویم و از ظرفیت مردم و مسئولان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تبلیغات گسترده در شناساندن و معرفی مشوق‌ها به مردم بسیار مؤثر است، اضافه کرد: باید در این خصوص جلسات متعددی با سازنده‌ها برگزار شود تا مسائل در جلسات بررسی و گزارش داده شود، چرا که این مهم در پیشرفت کار تأثیرگذار خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه بازآفرینی شهری اعتبار خاصی از طریق سازمان مرکزی به صورت مستقیم ابلاغ نمی‌کند، ادامه داد: این در حالی است که اداره‌کل راه و شهرسازی استان ظرفیت‌های خوبی دارد و می‌تواند به شهرداری نیز کمک کند.

قزوینیان تصریح کرد: همچنین این مجموعه از طریق کمیسیون ماده ۵ ظرفیت بالقوه‌ای دارد، به همین خاطر شهرداری ابهر می‌تواند پیشنهادهای خوبی در این خصوص به ستاد ارائه دهد تا اقدامات و کارهای لازم انجام گیرد.

وی با بیان اینکه می‌توان از طریق مولدسازی از اعتبارات پروژه‌هایی که در سطح استان تعریف شده است، استفاده کرد، گفت: در این راستا شهرداری ابهر باید پروژه‌هایی را که برای مردم و شهرستان مفید و جذاب است، ارائه دهد.

کد خبر 751121

دیگر خبرها

  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • رفع تصرف بیش از دو هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود