Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@16:14:45 GMT

ویژگی های انگشتر نقره مردانه دست ساز

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۴۴۱۸

ویژگی های انگشتر نقره مردانه دست ساز

انگشترهای نقره، زیبا و گران بها هستند و طرفداران زیادی در ایران و سراسر دنیا دارند. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ بازار نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ انگشترهای نقره، زیبا و گران بها هستند و طرفداران زیادی در ایران و سراسر دنیا دارند. بسیاری از آقایان عاشق نقره جات هستند و از  انگشتر نقره مردانه دست ساز  در دست خود استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با وجود انگشترهای مخلتف از نقره و طلا گرفته تا پلاتین در بازار امروزی، چگونه تصمیم می گیرید که کدام یک را بخرید؟ به خصوص زمانی که همه انگشترها در فروشگاه های جواهرات طوری طراحی شده اند که توجه ما را به خود جلب می‌کنند.

اگر در فکر خرید انگشتر نقره مردانه هستید تا آن را هدیه دهید یا به مجموعه جواهرات خود اضافه کنید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید تا به شما ویژگی های برتر انگشتر نقره را بگوییم.

خرید انگشتر نقره، انتخابی مناسب برای استایل ظاهری شما

در دنیای مد، انتخاب های ما می توانند نشان دهنده ی شخصیت درونی ما، سلیقه و خط فکری ما باشند. شاید به همین سبب است که بسیاری از طراحان و متخصصان دنیای مد تاکید بسیار زیادی بر روی انتخاب های صحیح و هوشمندانه در زمینه ی انگشتر دارند، چرا که اهمیت آن ها در ظاهر ما غیر قابل انکار است. در چنین شرایطی، انتخاب انگشتر نقره، به ویژه آن دسته از انگشترهایی که با کمک  نگین انگشتر  قیمتی تزئین شده اند، می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی ظاهر ما داشته باشد.

انگشتر نقره، با هر رنگ پوستی به خوبی مطابقت دارند، ساده هستند و درخشش آن ها می تواند جذابیت فوق العاده ای را به ظاهر شما ببخشد. انتخاب هایی مانند خرید انگشتر نقره می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی باشد که دارای پوستی تیره رنگ هستند. استفاده از انگشتر نقره در کنار نگین انگشتر قیمتی، مانند الماس، وهمچنین کریستال های گران قیمت، مانند آنچه در کلکسیون جدید برند های معروف می توان دید، از جمله ترکیب های جذابی است که این روز ها در میان افراد مشهورو بازیگران سرشناس بسیار پرطرفدار است.

جواهرات نقره، از سویی دیگر، از جمله زیورآلاتی هستند که به راحتی با هر لباسی می توانند خود را منطبق کنند و ظاهری جذاب و شیک را برای شما به ارمغان آورند. این امر، خرید انگشتر نقره را به یک سرمایه گذاری مطمئن برای داشتن ظاهری شیک و جذاب تبدیل می کند.

انگشتر نقره ارزانتر از طلا و پلاتین

انگشترهایی که از جنس نقره هستند، زیبا و در عین حال مقرون به صرفه می باشند. نقره، در کنار طلا و پلاتین، از جمله فلز های با ارزش موجود در بازار است که با قیمتی مناسب تر نسبت به سایر موارد در بازار عرضه می شود، بسیاری از طراحان جواهرات ترجیح می دهند بر روی این فلز سرمایه گذاری کنند و همچنین جدید ترین طرح های خود را با کمک این فلز پیاده کرده و به بازار عرضه کنند. از سویی دیگر، نقره فلزی براق و زیبا است و بسیاری از افراد به سبب همین خصوصیت، خرید انگشتر نقره را ترجیح می دهند. این درخشانی می تواند همچنین به زیبایی انگشترهایی که از جنس نقره هستند کمک کند. از سویی دیگر، قیمت پایین نقره، در مقایسه با طلا، می تواند به طرفداران جواهرات در دنیای مد کمک کند تا جدید ترین طرح ها را با قیمتی مناسب تهیه کنند و از پوشیدن جواهرات به روز خود لذت ببرند. دنیای جواهرات نقره، مجموعه ی بی نظیری از رنگ ها و طرح ها است که هیچ محدودیتی ندارد و انگشترهای نقره حتی می توانند به زیبایی در کنار جواهراتی از جنس طلا و یا پلاتین نیز بر روی دست ها شما بدرخشند.

انگشترهای نقره به شما این امکان را می دهد تا کلکسیون انگشترهای خود را به سرعت و نسبتاً ارزان بسازید.

از طرف دیگر طلا و پلاتین بسیار گران قیمت هستند. به خصوص طلا فلزی است که به راحتی با هر لباسی نمی شود استفاده کرد، به این معنی که استفاده از طلا تا حدودی محدود است.

انگشتر نقره مردانه دست ساز همواره دارای تنوع بسیار زیادی از لحاظ طرح و مدل هستند که می توان به همراه هر لباس و استایلی از آنها استفاده کرد. مخصوصا انگشترهای مردانه ای که از نقره استرلینگ یا همان نقره با عیار 925 ساخته می شوند. عموماً قیمت بالاتری نسبت به دیگر انگشترها دارند. انگشتر مردانه دست ساز بین آقایان طرفداران زیادی داشته و ظاهر افراد را هرچه زیباتر و شایسته تر می نماید.

فواید انگشتر نقره برای بدن

یکی از مهم ترین دلایلی که نقره در طول سالیان طولانی به عنوان یک فلز پرکاربرد در زیورآلاتی مثل انگشتر استفاده شده تا جایی که بسیاری از افراد به همین دلیل اقدام به خرید انگشتر نقره می کنند، فواید بسیار زیاد آن برای سلامتی است. این فلز در مجاورت با سطح بدن شما می تواند به درمان افسردگی و ایجاد یک تعادل روحی مناسب بسیار کمک کند. بسیاری از متخصصان بر این باور هستند که زیورآلات نقره می توانند سیستم ایمنی بدن شما را نیز ارتقا دهند. همچنین نقره بر روی تمرکز شما نیز تاثیر مثبت دارد.

جالب است بدانید که تمامی موارد فوق، توسط دانشمندان مورد آزمایش قرار گرفته و تایید شده است. از آنجایی که نقره یک رسانا است در مجاورت با الکتریسیته و گرما می تواند از خود یون هایی با بار مثبت تولید کند. این یون ها از یک سو می توانند به ارتقای و ایجاد یک تعادل در جریان خون بدن شما کمک کنند، که در نهایت به معنای ارتقای سیستم دفاعی بدن می باشد و از سویی دیگر می توانند به اکسیژن با بار منفی ای که در باکتری ها حضور دارند متصل شده و عملکرد این باکتری ها را در بدن شما مختل کند. این بدان معناست که نقره می تواند از شما در برابر سرماخوردگی و سایر عفونت ها و ویروس ها محافظت کند.

مدل های متنوع تر انگشتر نقره نسبت به طلا و استیل

از آنجا که نقره یک فلز نسبتا نرم است، ذوب کردن و قالبگیری آن، که به معنی ایجاد طرح های جدید است، آسان می باشد.

طیف گسترده ای از استایل ها و طرح ها در نقره به این معنی است که مطمئنا در پیدا کردن یک انگشتری که متناسب با سبک شخصی شما می باشد موفق هستید. آیا شما به دنبال انگشتر نقره با نگین های قیمتی و نیمه قیمتی متفاوت هستید، هزاران گزینه برای شما وجود دارد.

انگشتر نقره با عیار 925 یا استرلینگ بسیار با دوام است

نقره خالص به عنوان بهترین نقره شناخته می‌شود و نسبتاً برای تولید انگشتر نرم است از این رو با دیگر فلزات مخلوط می‌شود تا باعث بادوامی و قدرت شود. %92.5 از نقره و 7.5% از سایر فلزات آلیاژی به عنوان نقره استرلینگ یا نقره عیار 925 شناخته شده است.

نکاتی که در زمان خرید انگشتر نقره باید توجه کنیم؟

همانطور که پیش تر درباره ویژگی انگشتر نقره نیز توضیح داده شد، دنیای جواهرات مخصوصا انگشتر نقره، بسیار متنوع است و همین امر می تواند خرید آن ها را به امری مهم و حساس بدل کند. ارزش انگشتر نقره، ارتباط مستقیمی با کیفیت و درجه خلوص نقره ای دارد که در ساخت آن ها استفاده شده است. از سویی دیگر، استفاده از نگین انگشتر قیمتی نیز می تواند در قیمت انگشتر نقره نیز تاثیر بگذارد. با توجه به موارد فوق، خرید انگشتر نقره از یک مرجع قابل اعتماد و معتبر بسیار اهمیت دارد. بهتر است به هنگام خرید، تنها به ارزانی محصول توجه نکنید و در خصوص جزئیاتی مانند: کیفیت نگین انگشتر و عیار نقره ی به کار رفته شده، از فروشنده سئوالاتی بپرسید. برای خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز به صورت آنلاین، بهتر است به سایت های شناخته شده و مطمئن مراجعه فرمایید. فروشگاه های اینترنتی که دارای نماد اعتماد هستند و معمولا آدرس شعبه های مرکزی خود را به صورت عمومی بر روی وب سایت خود قرار داده اند، می توانند یک مرجع مطمئن برای خرید جواهرات نقره محبوب شما باشند.

در نهایت، اگر قصد دارید انگشتر بخرید ولی در مورد سایز انگشتر خود مطمعن نیستید یا سایز انگشتر مناسب انگشت خود را نمیدانید، نگران نباشید خوشبختانه در یک مقاله آموزش بصورت تصویری و ویدیویی به شما آموزش می دهیم که به راحتی سایز انگشتر خود را بسیار دقیق با استفاده از یک خط کش ، کاغذ ، چسب و قیچی در خانه بتوانید بدست بیاورید. برای دسترسی آسان تر به آموزش تصویری اندازه گیری سایز انگشتر، می توانید روی لینکسایز انگشتر را چگونه بفهمیمکلیک کنید.

این مطلب صرفا تبلیغاتی است و محتوای آن مورد تایید خبرگزاری تسنیم نیست

انتهای پیام/

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انگشترهای نقره سویی دیگر نگین انگشتر ی انگشتر بدن شما بر روی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد عنکبوت در سیاره سرخ

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اسپیس، مدارگرد مارس اکسپرس آژانس فضایی اروپا، عکس جدیدی را از ویژگی‌های کوچک و تاریک سیاره سرخ ثبت کرده که به عنکبوت‌ شباهت دارند. 

بررسی‌های صورت گرفته از تصاویر مذکور، این ویژگی‌ها را ‌مانند گروهی عنکبوت نشان می‌دهد که در منطقه‌ای از مریخ موسوم به اینکا سیتی (Inca City) واقع در نزدیکی قطب جنوب سیاره سرخ در حال حرکت هستند و اگرچه در روز زمین بارش‌های مداوم شکوفا شدن گل‌ها را در پی داشته اما، در سیاره سرخ شاهد لشگر عنکبوت‌ها هستیم.

این ویژگی‌های کوچک و تاریک از میان شکاف‌های سطح مریخ جوانه می‌زنند. دانشمندان می‌گویند، این پدیده زمانی ظاهر می‌شود که نور خورشید بهاری بر لایه‌های دی اکسید کربن که در زمستان تاریک مریخ رسوب کرده‌اند، می‌تابد.

 براساس بیانیه آژانس فضایی اروپا،  یخ دی‌اکسید کربن به نوبه خود در لایه زیرین سطح مریخ به گاز تبدیل می‌شود و درنهایت تجمع حاصل از آن به شکل یخ ضخیم درمی‌آید‌.

گاز آزادشده، غبار تیره را از زمین زیرین خود به سمت بالا می‌برد و در نهایت گرد و غبار را وادار می‌کند تا پیش از نشستن روی سطح، مانند آب فوران‌کرده از یک آبفشان، از لایه‌های بالایی یخ پرتاب شود. این امر، ساختارهای ترک‌خورده و عنکبوت‌مانند را در اندازه ۴۵ متر تا یک کیلومتر ایجاد می‌کند.

منطقه موسوم به اینکا که به طور رسمی با نام «آنگوستوس لابیرینتوس» (Angustus Labyrinthus) شناخته می‌شود، شبکه‌ای خطی و تقریباً هندسی از برآمدگی‌ها مانند آنچه که روی زمین است را به نمایش می‌گذارد و بخشی از یک ویژگی دایره‌ای به عرض تقریبی ۵۳ مایل (۸۶ کیلومتر) است.

مقامات سازمان فضایی اروپا در بیانیه‌ای گفتند: ما هنوز دقیقاً مطمئن نیستیم که منطقه اینکا چگونه شکل گرفته، ممکن است تپه‌های شنی در طول زمان به سنگ تبدیل شده باشند. شاید موادی مانند ماگما یا ماسه از میان صفحات شکسته سنگ مریخ به بیرون نفوذ کرده و این منطقه شکل گرفته است.

جدیدترین تصاویر از  این منطقه توسط دوربین استریو با وضوح بالا مدارگرد مارس‌اکسپرس در ۲۷ ماه فوریه حدود دوماه پیش هنگام فصل پاییز مریخ ثبت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رصد عنکبوت در سیاره سرخ
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • ماجرای دریافت انگشتر رهبر انقلاب توسط یک کارگر
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید