Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان گفت: دیدار چهره به چهره رییس کل دادگستری استان با مردم کرمان با رعایت فاصله هوشمند و مطابق با پروتکل‌های بهداشتی موجود برگزار شد. تاریخ انتشار: 12:00 - 11 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۶۸۵۸ خبرگزاری میزان- محمد بصیریان راد گفت: به منظور برگزاری دیدار چهره به چهره رییس کل دادگستری استان کرمان با مردم در فضای مناسب و با وسعت بیشتر، این دیدار در محل نمازخانه دادگستری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: مراجعان در این دیدار در ابتدا مورد سنجش اولیه سلامتی قرار گرفته و سپس با رعایت تمام ارکان فاصله هوشمند، درخواست‌های خود را از رییس کل دادگستری استان کرمان مطرح کردند.   بیشتر بخوانید:     ۲۰۰ جلسه صلح و سازش در استان کرمان طی سال گذشته برگزار شد   

مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان اظهارداشت: در ایام شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان ملاقات مردمی رییس کل دادگستری استان با مردم شهرستان‌های جیرفت، سیرجان، بم، رفسنجان، زرند، راور، شهربابک و بافت برگزار شد تا ضمن تداوم ارتباطات مردمی این دادگستری، از سفر‌ها و هزینه‌های غیر ضروری مردم این شهرستان‌ها جلوگیری شود.

بصیریان راد با اشاره به رویکرد دادگستری استان کرمان بر حفظ ارتباط دو سویه مردم و مسئولان، حفظ کرامت مراجعان و رسیدگی سریع به درخواست‌های آنها، یادآور شد: تعداد ملاقات‌های مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۸ مورد بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان کرمان ویروس کورنا رییس کل دادگستری استان دادگستری استان کرمان برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین، «نچیروان ادریس مصطفی بارزانی» رییس اقلیم کردستان عراق، دقایقی پیش با حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان دیدار کرد.

گفتنی است؛ بارزانی در رأس هیأتی عالی رتبه روز گذشته وارد تهران شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • بارزانی با رییسی دیدار کرد
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • عزاداری  در رسای رییس مذهب تشیع در کرمان