Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@18:04:26 GMT

نسخه اولیه برنامه مشترک گوگل و اپل منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۴۸۳۸

نسخه اولیه برنامه مشترک گوگل و اپل منتشر شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اپل و گوگل تصمیم گرفتند تا سرانجام اولین نسخه از نرم‌افزار ردیاب ویروس کرونا و اطلاع رسانی از در معرض این بیماری قرار گرفتن را منتشر کنند. این برنامه که پیش‌تر با عنوان برنامه ردیابی ویروس کرونا شناخته می‌شد حالا به حساب یک سیستم اطلاع رسانی در زمان قرارگیری فرد در معرض خطر ابتدا به بیماری کرونا معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نسخه عرضه شده یک نمونه مناسب برای برنامه‌نویسان است تا ایرادات احتمالی برنامه را بررسی و رفع کنند. هدف دو ابرقدرت دنیای فناوری آن است که با قراردهی این نرم افزار در دست برنامه‌نویسان، ایرادات موجود در برنامه را پیش از عرضه رسمی برطرف کنند.

اطلاعات کامل از عرضه برنامه شرکت‌های اپل و گوگل

هفته گذشته تیم کوک، مدیر عامل اپل در مصاحبه خود اظهار داشت که برنامه مورد نظر به زودی در سراسر دنیا عرضه خواهد شد. حالا کاربران شاهد آن هستند که شرکت گوگل و اپل نرم افزار کمکی خود را در قالب نسخه اولیه وارد بازار کرده‌اند. البته لازم به ذکر است که تنها برنامه‌نویسان مورد تایید و شرکت‌های توسعه فناوری قادرند تا در حال حاضر به این نرم افزار دسترسی پیدا کنند.

این توسعه‌گران و برنامه‌نویسان همچنین درحال همکاری با سازمان‌های خدمات درمانی و بهداشتی هستند تا به صورت کامل برنامه را آماده فعالیت‌های لازم کنند. برنامه توسعه این نرم افزار قرار است تا ماه‌های آینده و پس از پخش برنامه شرکت‌های اپل و گوگل در بین کاربران نیز ادامه داشته باشد تا برنامه‌نویسان بتوانند نحوه برقراری ارتباط کاربران با این برنامه را نیز تحت بررسی قرار دهند و مشکلات احتمالی را برطرف سازند.

در حال حاضر شرکت‌های سازنده همچنین در وب‌سایت‌های خود بروزرسانی جدیدی برای برنامه مورد نظر خود بارگذاری کرده‌اند و برنامه نویسان با نصب این ارتقای نرم افزاری قادر خواهند بود تا به یک سری سازمان‌های بهداشتی و درمانی به خصوص دسترسی پیدا کنند. گفتنی است که انتظار می‌رود برنامه مشترک دو ابرقدرت دنیای فناوی تا اواسط ماه می برای کاربران، به صورت عمومی عرضه و مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: واتساپ برای بازنشر پیام‌ها محدودیت اعمال کرده است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گوگل شرکت اپل ویروس کرونا برنامه نویسان نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی انتشار لیست امنا برای دور دوم انتخابات، برخی از اعضای حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما) نسبت به حضور برخی از اعضای این حزب در لیست امنا اعتراض داشته و لیست ۱۶ نفره‌ای مجزا از لیست ائتلافی رزما و امنا منتشر کردند.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن اطلاعیه اعتراضی این افراد به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم
برادران و خواهران عضو حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما)

با توجه به اینکه لیست امنا با همکاری برخی اعضای رزما اعلام شده و در لیست ارائه شده تعدادی افراد که در دوره نمایندگی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی شائبه تخلفات مالی درباره آنان مطرح است و به همین دلیل غیر انقلابی و با هزینه‌های تبلیغاتی در انتخابات موجب خدشه در نام و پیشینه پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس شده‌اند، ما برخی از اعضای شورای مرکزی رزما نسبت به ائتلاف با امنا اعتراض خود را اعلام و لیست شانزده نفره خود را برای دور دوم انتخابات حوزه تهران، ری، اسلامشهر و پردیس منتشر و از مردم انقلابی خصوصا پیشکسوتان دفاع مقدس و جریانات حزب اللهی درخواست می‌کنیم به نمایندگان اصلح و انقلابی اعتماد و رای خود را جهت اعتلای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب به لیست پیوست بدهند.

محمد سراج
بیژن نوباوه
علیرضا سلیمی
غلامحسین رضوانی
زهره سادات لاجوردی
حسین صمصامی
زهره طبیب زاده
مجتبی زارعی
حسین نجابت
مجتبی رحماندوست
پیمان فلسفی
ابوالفضل ظهره‌وند
محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
حسن خجسته باقرزاده
مهدی عسگری
علی اصغر پورمحمدی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903415

دیگر خبرها

  • پژوهشگران مشهدی موفق به تولید ماده اولیه داروها شدند
  • پلی‌استیشن ۵ پرو چه مشخصاتی دارد؟
  • هوش مصنوعی رقیب گوگل و اوپن ای آی در راه است
  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند