Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به مناسبت درگذشت مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی، مدیرعامل فقید بانک مسکن پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  پیام تسلیت دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به مناسبت درگذشت مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی، مدیرعامل فقید بانک مسکن

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ و الاکرامِ

آیینه‌داران جمال و جلال پروردگار، با صفای دل و جلای جان سرچشمه‌ی خیر و رحمت و برکت می‌شوند و با توکل بر کبریای رحمت حضرت حق، امانتدار مهر و راستی عظیمی می‌گردند که از ازل بر شانه‌های آسمان‌ها و زمین سنگینی می‌نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضایعه‌ی در گذشت برادر ارجمندمان، جناب‌آقای ابوالقاسم رحیمی انارکی، که یک عمر عاشقانه و خالصانه با رویکردهای سازنده، خدماتی ارزنده را به‌ هم‌میهنان شریفمان ارائه کرده‌اند، زخمی بر پیکره‌ی اقتصاد ایران است. عاشقان صادق آبادانی و سازندگی در این مرز و بوم پرگهر، هرگز مدیریت دلسوزانه، اهتمام مشفقانه، تلاش مجدانه و صراحت و جدیت دلاورانه‌ی ایشان را در به ثمر نشاندن بارقه‌های مهر و امید و گره‌گشایی از کار مردم، از یاد نخواهند برد.

ضمن ارج نهادن به ثمرات حضور پر خیر و برکت آن مرحوم، این مصیبت را به خانواده محترم مرحوم، اعضای محترم هیئت‌مدیره و همکاران پرتلاش و متعهد بانک‌مسکن، تسلیت عرض می‌نمایم و از آستان لطف پروردگار برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر، شکیبایی و طول عمری با عزتمندی و سلامتی مسئلت دارم.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: رحیمی انارکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

متن پیام سید محمد خاتمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آیت الله حاج سید حسین خمینی

با درود به روان تابناک آیت حق حضرت شیخ مرتضی حائری و حضرت سید مصطفی خمینی، درگذشت بانوی با فضلیت سرکار معصومه خانم حائری مادر گرانقدرتان را که واسطه العقد مبارک میان مرجعیت شریف حائری و خمینی بود صمیمانه به جنابعالی، خانواده بزرگوارتان و همه بستگان داغدار تسلیت می گویم و از پیشگاه حضرت حق جل و علا برای این فقیده سعیده آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می کنم.

با احترام
سید محمد خاتمی،‌۱۴۰۳/۲/۶

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده پیام تسلیت سیدمحمد خاتمی به علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه