Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان با صدور پیامی هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

به نام خداوند علم و اندیشه

امام علی (ع):
 
«مَن عَلَّمَنی حَرفاً فَقَد صَیَّرَنی عَبداً. هرکس مرا نکته‌ای آموزد، مرا بنده خویش ساخته است»

 
درود و سلام بر پیام آوران نور و انسانیت، ایثارگران متعهد و مخلص و شیفتگان علم و دانش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردان و زنانی که سرچشمه نیک اندیشی، مهر و محبت و خرمن علم و معرفت هستند و خالصانه و با تمام وجود در مسیر زندگی راهنمای راستی و درستی شدند تا پیچ و خم‌های سخت زندگی را برای رهروان راه آسان نمایند.

دوازدهم اردیبهشت روز گرامیداشت تلاش ارزشمند انسان‌هایی است که در مسیر اعتلای ادب و فرهنگ جامعه و تربیت نسلی توانا، دانا و بینا، بی ادعا و صبورانه  سخت می‌کوشند.

خدمتگزارانی که در بحران کرونا در کشور با مشارکت بی نظیر در امر آموزش در کلاس‌های مجازی، نشان دادند که الحق مقام والا و پرافتخار معلم برازنده و شایسته آنان است.

اینک در آستانه هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم با گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید، استاد مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی، فرارسیدن روز و هفته نکوداشت مقام معلم را به فرهنگیان و معلمان اندیشمند، فهیم، پر تلاش و دلسوز شهرستان بهبهان تبریک عرض می‌نمایم و به مصداق حدیث شریف  من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق و به افتخار جایگاه رفیع معلمی مراتب سپاس و قدردانی خویش را از همکاری، همراهی و تلاش‌های دلسوزانه کلیه فرهنگیان ارجمند به عمل آورم.

امید آن دارم در پرتوی توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش دولتمردان و درسالی که مزین به نام «جهش تولید» است، بیش از پیش شاهد رشد، تعالی و بالندگی آموزش و پرورش کشورمان باشیم.
 
رسول عبدی پور
مدیر آموزش و پرورش بهبهان

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی روز معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • تقدیر از مقام شامخ معلم و استاد به مناسبت دهه سرآمدی آموزش