Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-02@20:18:48 GMT

 آلمان، فعالیتهای حزب‌الله در این کشور را ممنوع کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۴۹۱۳

 آلمان، فعالیتهای حزب‌الله در این کشور را ممنوع کرد

 به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری  تقریب، وزارت کشور آلمان امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که فعالیت‌های حزب‌الله در خاک این کشور اروپایی را ممنوع کرده است و آن را بعنوان یک «سازمان تروریستی» معرفی کرد.

پلیس آلمان اوایل صبح امروز عملیاتی را با هدف دستگیری برخی از اعضای حزب‌الله انجام داد. مقام‌های امنیتی آلمان مدعی هستند که حدود یکهزار و ۵۰ نفر از اعضای حزب‌الله در خاک این کشور فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یکی از سخنگویان وزارت کشور آلمان در یک پیامی توییتری نوشت: «هورست زهوفر وزیر کشور، (فعالیت‌های) سازمان تروریستی شیعه حزب‌الله در آلمان را ممنوع کرده است».

آلمان در حالی حزب‌الله را در لیست سازمانهای تروریستی قرار داده است که سال گذشته «نیلسن آنن» معاون وزارت امور خارجه آلمان در مصاحبه‌ای با هفته‌نامه اشپیگل اعلام کرده بود که برلین قصد ندارد شاخه سیاسی حزب‌الله لبنان را در فهست «سازمانهای تروریستی» قرار دهد.

انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته

وزارت دفاع ترکیه از کشتن ۴۳ تروریست طی هفته جاری در عملیات‌های داخل این کشور، شمال سوریه و شمال عراق خبر داد.

براساس گزارش آناتولی، این در یک نشست خبری توسط زکی آق‌ترک، مشاور روابط عمومی و رسانه‌ای وزارت دفاع، روز پنجشنبه ارائه شد.

آق‌ترک گفت: تعداد تروریست‌هایی که از ابتدای امسال در شمال عراق و سوریه کشته شده‌اند به ۸۴۵ تروریست رسیده است.

وی همچنین از دستگیری ۳۶۴ نفر از جمله ۹ تروریست در تلاش برای نفوذ غیرقانونی به ترکیه خبر داد.

منابعی در این وزارتخانه اعلام کردند که نیرو‌های گارد مرزی عراق پایگاه‌هایی را در نزدیکی مناطق عملیاتی ترکیه برای جلوگیری از فعالیت‌های سازمان تروریستی پ. ک. ک ایجاد کرده‌اند.

این منابع ترکیه‌ای اعلام کردند: این فعالیت‌ها با هماهنگی ما در حال انجام است و تلاش‌ها با هماهنگی عراق و کشورمان برای جلوگیری از فعالیت‌های تروریستی پ. ک. ک، تامین امنیت مرز‌ها و حفاظت از جان غیرنظامیان عراقی ساکن در منطقه ادامه خواهد داشت.

این منابع همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر سفر اسامه عسکر رئیس ستاد ارتش مصر به ترکیه، تأیید کردند که این سفر دوره جدیدی از نظر توسعه روابط نظامی و همکاری در حوزه صنایع دفاعی است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های دریایی در خزر ممنوع شد
  • حزب‌الله اینگونه فعالیت ارتش اسرائیلی را لحظه به لحظه رصد می‌کند! + فیلم
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • کشورهایی با ماهرترین نیروی کار
  • وزارت دفاع آلمان دستور بازسازی گسترده ارتش را صادر کرد
  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • تمامی فعالیتهای فرهنگی اتباع اهل سنت باید در چارچوب قوانین و باشد
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد