Web Analytics Made Easy - Statcounter

راستاد گفت: در قالب طرح ضیافت الهی، «ضیافت همدلی» در سطح امامزادگان صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

«حسن راستاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، ماه رمضان متفاوتی را تجربه می‌کنیم.

 

رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه هر ساله طرح «ضیافت الهی» همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح بقاع متبرکه برگزار می‌شد افزود: امسال به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از کلیه تجمعات جلوگیری  شده و به همین دلیل در قالب طرح ضیافت الهی، رزمایش «ضیافت همدلی» در سطح امامزادگان صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در رزمایش ضیافت همدلی بسته‌های غذایی تهیه و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد گفت: هفته آینده بسته‌های معیشتی تهیه شده بین اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا در شهرستان صومعه‌سرا توزیع می‌شود.

 

راستاد با بیان اینکه بسته‌های کمک معیشتی از محل موقوفات منطبق و کمک‌های خیران برای نیازمندان تهیه شده است تصریح کرد: هدف از اجرای طرح ضیافت همدلی، بهره‌مندی از ظرفیت بقاع متبرکه و خیرین در حمایت از نیازمندان است و این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 

رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ انفاق و هموار کردن زمینه مشارکت عمومی در کمک به نیازمندان از دیگر اهداف برگزاری طرح ضیافت همدلی است.

 

وی اظهار کرد: با اجرای طرح ضیافت همدلی و نهادینه‌سازی فرهنگ همدلی و انفاق تلاش می‌کنیم ارزش‌ها را در جامعه به‌ویژه بین نسل جوان ترویج دهیم.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ضیافت همدلی ضیافت همدلی رزمایش ضیافت همدلی ضیافت همدلی طرح ضیافت صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس،  رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بشاگرد گفت: با کمک نیکوکاران و عاملان توزیع آرد روستایی، خانوار‌های نیازمند شناسایی و هزینه سهمیه آرد خانه پز آنها که هر کیسه ۱۰۰ هزار تومان تا تحویل درب منزل بود پرداخت شد.

زارعی گفت: ارزش ریالی آرد‌های خریداری شده ۴۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید؛ اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های هرمزگان متناسب با تراکنش

دیگر خبرها

  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها
  • رستگاری در ضیافت پنالتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه