Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمدحسین حیدری، مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت در شبکه خبر با اشاره به انتقادات مختلف مردم در خصوص سامانه‌های ارتباطی با وزارت بهداشت،گفت: سامانه 190، مرکز ملی پاسخگویی وزارت بهداشت بوده و به عنوان اولین نقطه‌ای است که مردم می‌توانند مسائل، مشکلات و شکایات خود را در حوزه‌های اورژانس، بهداشت و درمان، دارو، تعرفه سلامت و موارد مربوط به بیماری کرونا، به صورت 24 ساعته و در کل روزهای هفته‌، مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قبلا سامانه 1490 در حوزه غذا و دارو، 1590 مربوط به اورژانس و درمان و 1690 در حوزه بهداشت وجود داشت اما با اقدامی که در خصوص ادغام آنها صورت گرفت، مردم باید از سامانه 190 استفاده کنند.

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت اضافه کرد: با توجه به انتقاداتی که در خصوص سامانه‌های ارتباط با وزارت بهداشت مطرح شده، بنده این موضوع را پیگیری می‌کنم تا مردم بتوانند از آن شماره‌ها نیز استفاده کرده و دچار سردرگمی نشوند.

حیدری گفت: برای اطلاعات مربوط به دارو و داروهای کمیاب مردم می‌توانند با سامانه 190 تماس بگیرند و موارد مربوط به شکایات نیز با همین شماره قابل مطرح است؛ به شکلی که وقتی مردم با شماره 190 تماس می‌گیرند، سیستم با اعلام پیش‌شماره‌هایی حوزه‌های مختلف مانند اورژانس، بهداشت ودرمان و دارو را وصل می‌کند.

وی با بیان اینکه در خصوص پرداختی‌های مردم به مراکز درمانی و همچنین بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌ها بستری بوده و اکنون دچار مشکلاتی شده‌اند نیز از طریق این سامانه رسیدگی می‌شود، گفت: وزارت بهداشت حداکثر تا 72 ساعت پاسخ شکایات مطرح شده از مردم را می‌دهد.

انتهای پیام/

20 / 20 مدیر کل بازرسی وزارت بهداشت جزئیات سامانه ملی پاسخگویی وزارت بهداشت محمدحسین حیدری سامانه‌های ارتباطی با وزارت بهداشت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدیر کل بازرسی وزارت بهداشت محمدحسین حیدری وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک‌هفته آغاز می‌شود.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ پایان می‌یابد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901779

دیگر خبرها

  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
  • سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از ۲ برابر شده است
  • قلیان اکسیژن چیست و چه خطراتی می‌تواند داشته باشد؟