Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@00:04:02 GMT

ریزش سنگ دلیل انسداد منطقه 1 آزادراه تهران-شمال

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۵۲۰۶

ریزش سنگ دلیل انسداد منطقه 1 آزادراه تهران-شمال

تین نیوز

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: مسیر شمال به جنوب منطقه یک آزادراه تهران-شمال به دلیل ریزش سنگ مسدود شده است که راهداران در حال بازگشایی مسیر هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، رضا اکبری  درباره علت انسداد مسیر شمال به جنوب منطقه یک آزادراه تهران-شمال، اظهار داشت: این مسیر به علت ریزش سنگ مسدود شده است، قطعه سنگی وارد جاده شده است و همکاران راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مسیر جنوب به شمال این آزادراه باز است، ادامه داد: به هر حال جنس البرز جوان است و به ویژه در بارش‌های شدید ممکن است، چنین مشکلی رخ دهد، البته در ‌کل مسیر منطقه یک آزادراه تهران-شمال از نظر ایمن سازی فعالیت‌‌های تخصصی خوبی انجام شده است اما به هر حال این ریزش سنگ را داشتیم که تلاش می‌کنیم این مسیر ظرف امشب تا فردا بازگشایی شود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: ‌تلاش می شود در گام اول با کنار گذاشتن این سنگ، مسیر‌ شمال به جنوب منطقه یک آزادراه تهران-شمال باز شود و در گام بعدی به ایمن‌سازی کامل مسیر اقدام می‌کنیم.

* خسارت ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال سیلاب به جاده‌های ۱۶ استان

اکبری درباره انسداد احتمالی محورهای مواصلاتی و جاده‌های کشور به دلیل سیلاب،گفت: فعلا محور مسدود به علت سیلاب نداریم.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره خسارت سیلاب به محورهای مواصلاتی و جاده‌های کشور اظهار داشت: در سه سیلاب‌ عمده اخیر از ابتدای فروردین ماه، جاده‌های ۱۶ استان کشور نظیر بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، قم، گیلان، کرمان و غیره دچار خسارت شد‌ند و رقم خسارت ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ریزش سنگ انسداد منطقه 1 آزادراه تهران شمال منطقه یک آزادراه تهران شمال حمل و نقل ریزش سنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک سنگین است.

همچنین تردد در سایر محورهای شمال همچون محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) را روان اما محور آزادراهی قزوین - کرج - تهران محدوده کمال شهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

طبق آخرین اطلاعات مرکز مدیریت راه‌ها، ترافیک در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم آباد نیز سنگین است.

کد خبر 6097036 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • آخرین وضعیت جاده ها | ریزش سنگ در  آزادراه تهران-شمال | جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد
  • جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد/ریزش سنگ در آزادراه تهران-شمال
  • جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد/ ریزش سنگ در آزادراه تهران - شمال
  • جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد/ریزش سنگ در  آزادراه تهران-شمال
  • انسداد آزادراه تهران_ شمال در پی سیلاب و ریزش کوه
  • انسداد آزادراه تهران شمال به علت سیل و ریزش کوه
  • انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه
  • انسداد آزادراه تهران_ شمال به علت سیلاب و ریزش کوه