Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@09:30:37 GMT

افتتاح مخزن اورهال‌شده توسط یکی از کارگران

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۵۲۴۹

افتتاح مخزن اورهال‌شده توسط یکی از کارگران

محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در آستانه روز کارگر از پالایشگاه تهران شرکت نفت‌پاسارگاد بازدید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با حضور در محل کارخانه تهران نفت‌پاسارگاد با تقدیر از کارگران این پالایشگاه افتتاح مخزن ۵۰۰۰ تنی قیر توسط یکی از کارگران کارخانه صورت گرفت، مخزنی که توسط متخصصان داخلی شرکت اورهال شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شستا با حضور در واحد تحقیق و توسعه فعالیت‌های این واحد توسط مدیر تحقیقات ارایه و پس از آن از اتاق کنترل و سایت تولید انواع قیر جاده‌ای، پلیمری و محلول بازدید کرد. 

در ادامه رضوانی‌فر از پروژه‌های سال ۹۸ کارخانه مانند اجرای حفاظت کاتدی و پروژه‌های در دست اقدام مانند پروژه نوسازی جاده جنوبی کارخانه بازدید کرد. 

در این بازدید که جبرئیلی مدیرعامل شرکت نفت‌پاسارگاد نیز حضور داشت، گزارش کاملی از روند فعالیت‌های پالایشگاه تهران توسط علوی مدیر کارخانه تهران ارائه شد.

مدیر عامل شستا در پایان با تبریک مجدد هفته کارگر به کارگران کارخانه برای تمامی همکاران آرزوی موفقیت روز افزون داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شستا رضوانی فر نفت پاسارگاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرادعلی الله وردی اظهار کرد: این بلوار به محلی برای استقرار مشاغل مزاحم شهری تبدیل شده است از این رو حذف پل‌ها برای مسدود کردن دسترسی خودروها به پیاده روها با جدیت دنبال شده است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های این بلوار ایجاد زیرگذر در تقاطع امیرالمومنین (ع) است که طرح آن در حال تهیه است و اجرای آن بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شهردار حمیدیا از دیگر اقدامات به ایجاد بوستان‌های جدید و فرهنگسرا در شهر حمیدیا اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۸۲ درصد بودجه شهر به پروژه عمرانی اختصاص یافت که شامل ۳۵ پروژه با ۳۰۰ میلیارد تومان بود و امسال هم دنبال می‌شود.

وی اظهار کرد: حمیدیا اولین شهری است که برنامه ۵ ساله مصوب دارد که در اجرای طرح‌ها تأثیر بسزایی دارد.

شهردار حمیدیا به سیلاب سال گذشته اشاره کرد و افزود: سیلاب ۱۴۰۱ شهرداری باعث شد که شهرداری برای مهار سیلاب نسبت به مخزن هیدرولیکی در مسیر رودخانه برای مهار روان آب‌ها اقدام کند تا جذب آب‌های زیرزمینی شود.

الله وردی اضافه کرد: دو باب مخزن دیگر هم برای کنترل روان آب‌ها در حال ساخت است و ۱۵ حلقه چاه نیز حفر خواهد شد چرا که بعضی معابر شهر بافت قدیم و در معرض آسیب از مخل روان‌آب‌ها قرار دارد.

کد خبر 6091117

دیگر خبرها

  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران