Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه شهیدباهنر کرمان در اطلاعیه، شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه را به عنوان آخرین روز ثبت‌نام و تحویل مدارک دانشجویان برای وام دانشجویی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شهید باهنر کرمان در اطلاعیه‌ای شنبه ۱۳ اردیبهشت را به عنوان آخرین روز ثبت‌نام و تحویل مدارک دانشجویان برای وام دانشجویی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همچنین با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی مراکز اموزشی و به منظور کاستن از رفت و امد دانشجویان محترم به اداره رفاه دانشجویی ایمیل Refahkerman۴@gmail.com جهت ارسال مدارک و مستندات برای درخواست وام‌ها در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ که داوطلبین باید در ثبت درخواست خود به این نکات توجه کنند: عنوان ایمیل را، نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی و نوع وام درخواستی بنویسید، مدارک و مستندات ارسالی با وضوح کامل در حجم کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت باشد، طبق روال نمیسال‌های قبل ثبت درخواست اینترنتی وام در پورتال دانشجویی به ادرس bp.swf.ir فراموش نشود، با ورود به پورتال دانشجویی از ثبت وام خود مطمین شوید و در صورت هرگونه مشکل با اداره رفاه دانشجویی با شماره ۰۳۴۳۳۲۵۷۳۳۹ تماس بگیرید و در آخر دانشجویانی که برای اولین بار متقاضی وام هستند و هیچ گونه پرونده‌ای ندارند، بایستی با مطالعه اطلاعیه‌های قبلی جهت تشکیل پرونده اقدام و به ناچار برای تحویل مدارک خود مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وام دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  امروز دانشجویان و اساتید دانشگاه خوارزمی همصدا با دانشجویان آزادی خواه جهان که دست به اعتراض علیه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی زده بودند با تجمع در دانشگاه، حمایت خود را از این جنبش ومردم مظلوم غزه اعلام کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • دانشگاه کلمبیا: با رهبران دانشجویان درباره اعتراضات به اسراییل به توافق نرسیدیم
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳