Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@12:53:47 GMT

قیمت روز لوله داربست

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۵۳۷۰

قیمت روز لوله داربست

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،چند دهه تجربه، تخصص و همکاری با شرکت های بازرگانی محصولات و تجهیزات صنعتی با پایه فولاد، پشتوانه ای است که سبب شد شرکت فارس استیل از سال 98 کار خود را در تمام زمینه های تجهیزات مرتبط به صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاه ها و آب و فاضلاب آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصولات و خدماتی که این شرکت ارائه می کند از مناسب ترین قیمت موجود در بازار و بالاترین کیفیت برخوردارند. ارائه مشاوره تخصصی و رایگان جهت هدایت مشتری به سمت درست ترین انتخاب، استعلام گیری و تهیه پیش فاکتور از سفارشات مشتری و انجام تمامی هماهنگی ها اعم از بارگیری و بسته بندی از انبار و ارسال در زمان مشخص شده به محل مورد نظر از دیگر خدمات شرکت فارس استیل است. اما جدا از تمامی این خدمات، یکی از مواردی که این شرکت را متمایز و آسودگی خاطر را برای مشتریان به همراه می آورد، امکان تامین کالا از کشور های دیگر و واردات محصولات فولادی به داخل است.

 این امر سبب شده که مشتریان فارس استیل همواره از کیفیت محصولی که خریداری می کنند اطمینان داشته باشند زیرا این شرکت با مقایسه محصولات داخلی و خارجی بهترین انتخاب را به مشتریان ارائه می دهد. شما می توانید راهنمای خرید لوله داربستی را مطالعه کنید.

لوله داربستی، بست ها و اتصالاتش از جمله محصولاتی هستند که شرکت فارس استیل دارای سابقه ای بسیار غنی و تجربه ای بالا در فروش آن هاست. لوله داربستی که از پر استفاده ترین تجهیزات در ساختمان سازی محسوب می گردد، برخلاف تصور و توقعی که از نام لوله بر می آید برای انتقال هیچ گونه سیالی مورد استفاده قرار نمی گیرد. این لوله دارای کاربرد برای سازه های داربستی، پروژه های عمرانی نظیر ساختمان سازی و پل سازی و هر پروژه دیگری که نیاز به داربست برای نگه داری قسمتی از سازه داشته باشد، است. دسترسی به ارتفاعات بلندتر از 2 متر و مناطقی از ساختمان که به اصطلاح کور و یا بسیار دور از دسترس هستند، از کاربرد های دیگر لوله داربستی است. همانطور که پیش تر اشاره کردیم لوله های داربست برای جا به جا کردن سیالات ساخته نشده و هیچ ماده ای را انتقال نمی دهند؛ پس نیاز به هیچ نوع تست اطمینان گازها و یا مایعات نیز ندارند پس این قبیل تست ها روی لوله های داربست انجام نمی شوند. لوله داربست در دو نوع موجود است که هر دو از فولاد و یا کربن استیل ساخته می شوند اما یک نوع آن که به لوله داربستی سیاه نیز شناخته می شود همانند دیگر لوله های سیاه دارای یک لایه ضد زنگ روی و یا رنگ در سر تا سر بدنه خود است و برای صنایعی که میزان رطوبت یا دیگر عوامل تاثیرگذار بر خرابی فلزات بالاست استفاده می شود. لزومی ندارد لوله های داربست از کیفیت بالا و یا فولاد گران قیمت ساخته شوند زیرا آن ها در انتقال مواد نقشی ندارند و کیفیت متریال آن ها به واسطه خوردگی و واکنش های شیمیایی یا فیزیکی دیگر در سیستم اختلال ایجاد نمی کنند پس به همین واسطه این لوله ها بسیار ارزان قیمت تر از سایر لوله های فولادی هستند. به سازه هایی که به وسیله داربست و اتصالات آن  ساخته می شود سازه های داربستی می گویند، که عموما سازه های موقتی هستند و پس از اتمام پروژه جهت استفاده در پروژه های دیگر از هم جدا شده و جمع آوری می شوند. این سازه ها علاوه بر انواع لوله های داربست با سایز و قطر های مختلف از بست های گوناگون و دیگر اتصالات ساخته شده اند. بیان کردیم که دلیلی برای ساخت لوله های داربست با کیفیت بالا وجود ندارد؛ تنها مسئله مهم در رابطه با ایمنی و جلوگیری خسارت برای ساختمان و پروژه استفاده از بست ها و اتصالات با کیفیت و همچنین نصب سازه داربستی محکم با رعایت اصول فنی است. داربست ها دارای انواع مختلفی همچون داربست مثلثی، داربست معلق، داربست چکشی و داربست مثلثی هستند. اتصالاتی که برای ساخت سازه داربستی نیز استفاده می شوند شامل بست چهار پیچ که خود دارای دو نوع سبک و سنگین است، بست تک پیچ، بست چهار پیچ گردان و رابط های با اندازه های مختلف هستند. همانند اکثر تجهیزات صنعتی لوله های داربست نیز با اندازه های خاص و قراردادی ساخته و در بازار موجود هستند. این اندازه برای طول لوله 3 یا 6 متر و برای ضخامت آن 2، 5/2 و 3 اینچ است.

کم بودن قیمت لوله داربست به این دلیل که جزو تجهیزات جانبی پروژه به حساب آمده و همانطور که ذکر شد بالا بودن کیفیتشان اهمیت ندارد برای صاحبان پروژه و کار فرمایان بسیار مهم است. جدا از عوامل متغیر و تاثیر گذار بر قیمت تمام تجهیزات که طبیعتاً لوله داربست را نیز شامل می شوند، اکنون به ذکر مواردی که تنها برای قیمت لوله داربست تعیین کننده و سبب ایجاد تفاوت قیمت می شود می پردازیم. بدیهی است ضخامت لوله هرچقدر بیشتر باشد به معنی به کار رفتن بیشتر فولاد در ساخت آن بوده پس گران تر است. فولادی که داربست ها از آن ساخته می شوند نیز از موارد تعیین کننده است هرچه متریال سازنده ارزان تر باشد در نتیجه لوله ساخته شده نیز با هزینه نهایی کمتری تولید می شود. مسئله تاثیر گذار دیگر بر قیمت لوله داربست سایز لوله یا قطر است؛ بین دو لوله که با رده (ضخامت) یکسان، لوله ای که سایز بزرگتری دارد متریال بیشتری مصرف نموده سنگین تر و در نهایت گران قیمت تر است. آخرین موردی که قیمت لوله داربست را بالا می برد وجود لایه ضد زنگ برای پروژه های خاص که احتمال اکسید شدن لوله در آن وجود دارد، است. منطقی است که فرایند گالوانیزه کردن لوله زمان بر و هزینه بر بوده پس به همان میزان قیمت لوله داربست نیز افزایش می یابد.

نوسان قیمت آهن و دیگر عوامل غیر قابل کنترل و پیش بینی که تاثیر چشم گیری در تعیین قیمت تمام تجهیزات از جمله لوله داربستی دارند لحظه به لحظه توسط کارشناسان فارس استیل پیگیری شده و شما می توانید با استعلام از این شرکت از پایین ترین قیمت روز آگاهی پیدا کرده و اطمینان داشته باشید که با کیفیت ترین محصول را با مناسب ترین قیمت خریداری می کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار لوله های داربست فارس استیل سازه ها لوله ها بست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیدگی لوله و هدر رفت آب در بوستان نماز دغدغه شهروند شیرازی شد + فیلم

بوستان نماز در بلوار رسول اعظم شهر شیراز واقع شده است. لوله آبی در ضلع شمالی این بوستان بر فرسودگی دچار ترکیدگی شده و حجم آب زیادی هدر می‌رود.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

منبع: شهروندخبرنگار - فارس

 

بیشتر بخوانید:

داستان دنباله دار ترکیدگی لوله آب این بار در دزفول + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • اطلاعیه قطع آب در شهر لیکک
  • وزیر دفاع پاکستان: هیچ مانعی نباید روند تکمیل پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان را متوقف کند
  • ترکیدگی لوله و هدر رفت آب در بوستان نماز دغدغه شهروند شیرازی شد + فیلم