Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تایمز هند، ریشی کاپور که یکی از بزرگان خاندان کاپور بود، از دو سال پیش به سرطان خون مبتلا شد. او برای درمان بیماری به نیویورک در آمریکا رفت و پس از آنکه پزشکان از روند بهبودی‌اش ابراز رضایت کردند، اواخر تابستان گذشته به خانه‌اش در بمبئی بازگشت.

ریشی که در خانواده و بین هوادرانش با نام چینتو شناخته می‌شد، نخستین بار در ۱۹۵۵ با نقشی کودکانه برابر دوربین پدرش راج کاپور (چهره افسانه‌ای سینمای هند) رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای ایفا کردن نقش اول در یک فیلم ۱۸ سال منتظر ماند و در ۱۹۷۳ در «بابی» بازی کرد. حضور در بیش از ۱۰۰ فیلم سینمایی از ریشی کاپور یک چهره تاثیرگذار در بالیوود ساخته بود.

پس از انتشار خبر مرگ عرفان خان ۵۳ ساله در روز چهارشنبه، درگذشت ریشی کاپور هفته فاجعه‌بار سینمادوستان هندی را کامل کرد. چینتو در بسیاری از فیلم‌هایش با همسر خود نیتو همبازی بود و پسرش رانبیر هم از بازیکران سرشناس بالیوودی است. او یک دختر به نام ریدهیما هم دارد که ظاهرا در سینما فعال نیست.

کاپور از چهره‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی بود و در آخرین پست خود در توییتر از مردم هند خواسته بود برای مبارزه با ویروس کرونا با هم متحد باشند. بسیاری از بزرگان بالیوود در پیام‌های تسلیت خود از ریشی کاپور به نیکی یاد کرده و یاد او را گرامی داشته‌اند.

کد خبر 506680 برچسب‌ها سینمای جهان سینما - بالیوود

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان سینما بالیوود ریشی کاپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت

مهاجم لهستانی سابق بایرن مونیخ می‌گوید رئال مادرید بازی‌هایی را می‌برد که باورتان نمی‌شود

طرفداری | مهاجم لهستانی بارسلونا در مورد تقابل دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.

در جریان دیداری از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید مقابل هم قرار می‌گیرند. این دو تیم بهترین تیم‌های لیگ برتر انگلیس را در مرحله یک چهارم‌نهایی حذف کردند و با انگیزه‌های فراوان خودشان را آماده این مسابقه می‌کنند. روبرت لواندوفسکی مهاجم پیشین بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد در مورد تقابل حساس این دو تیم صحبت کرده است.

بازی بسیار مهمی برای بایرن مونیخ در مقابل رئال مادرید بعد از یک فصل سخت است. به نظرم این مسابقه از آن دست بازی‌هایی است که هر دو تیم شانس یکسان و 50-50 دارند. هرگز نباید رئال مادرید را دست کم گرفت. آنها بازی‌هایی را می‌برند که باورت نمی‌شود، جایی که هیچ توضیحی برای آن وجود ندارد. آنها هرگز نمرده‌اند. رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود. آنها در کل زمین به عنوان یک تیم عمل می‌کنند. گاهی اوقات فکر می‌کنی که به برد نزدیک هستی، اما درنهایت (مقابل آنها) نمی‌بری.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • آب‌های نیلگون، روی پرده نقره‌ای
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • پریناز ایزیار و حلقه طلای خاصی که دستش کرد | چهره سرشناس سینمای ایران ازدواج کرده است؟
  • دومینوی آسیب‌ها با میکاپ دختربچه‌ها
  • دومینوی آسیب‌