Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@18:42:19 GMT

تولید ۴۸۰ هزار تیوپ ماده ضدعفونی کننده در قاین

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۵۶۲۱

تولید ۴۸۰ هزار تیوپ ماده ضدعفونی کننده در قاین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، عباس پور مدیر داخلی کارخانه تولید مواد شوینده قاین گفت: از اسفند پارسال تاکنون که ویروس کرونا در جامعه شیوع پیدا کرد، این واحد با تغییر خط تولید خود، اقدام به تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم استان کرد که تاکنون ۳۰۰ هزار تیوپ محلول ضدعفونی دست، ۱۰۰ هزار تیوپ محلول ضدعفونی سطوح و ۸۰ هزار تیوپ محلول ضدعفونی میوه و سبزی تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: این تولیدات در سه شیفت کاری تولید می‌شود که محلول ضدعفونی دست در داخل استان و محلول‌های ضدعفونی سطوح و میوه و سبزی علاوه بر تامین نیاز استان به استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی ارسال می‌شود.

عباس پور از راه اندازی خط تولید اسپری ضدعفونی کننده میوه و سبزی با قابلیت خوراکی در آینده نزدیک در کارخانه قاین خبر داد.

مدیر داخلی کارخانه تولید مواد شوینده قاین با بیان اینکه هم اکنون این واحد در تامین مواد اولیه خود مشکلی ندارد از پیگیری‌های استاندار و سازمان صمت در این خصوص قدردانی کرد.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا مواد ضد عفونی محلول ضدعفونی هزار تیوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند

جلسه رفع موانع تولید استان کرمان با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استان با موضوع رفع مشکلات کارخانه واگن‌سازی زرند در محل این کارخانه برگزار شد.
امیر حسن زاده در جمع کارکنان کارخانه گفت: مجموعه‌های تولیدی در استان کرمان برای ما مهم است، بنابراین کارگروه رفع موانع تولید را در کارخانه واگن‌سازی زرند برگزار کردیم تا فضا را به‌شکل میدانی ببینیم و به رفع مشکلات کمک کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون فاصله ای که بین عملکرد و فعالیت واگن سازی زرند با دیگر صنایع استان داشتیم کمترشده و با استقرار تعدادی از مدیران واگن‌سازی در استان کرمان که در تهران فعال بودتد، شاهد نزدیک‌تر شدن این مجموعه به فعالیت صنعتی هستیم.

حسن زاده بیان کرد: وقتی تشکیلات یک مجموعه صنعتی مرتبط با کرمان در تهران باشد دیگر در کرمان استان دیده نمی‌شود، زیرا وقتی کاری در کف کارخانه است باید مدیران هم در استان باشند تا امورات پیشرفت داشته باشد. 

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: نیاز به خرید واگن در استان وجود دارد اما هنوز فرهنگ خرید واگن از تولیدات داخلی استان جا نیفتاده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر
  • توصیه های هواشناسی کشاورزی
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • جذب گازهای گلخانه ای در یک ماده متخلخل جدید 
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • قابل توجه کسانی که هر روز پنیر می خورند