Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@15:24:55 GMT

نبی زاده: اکبرصادقی یک لیدر به تمام معناست

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۵۹۴۱

نبی زاده: اکبرصادقی یک لیدر به تمام معناست

قضاوت کردن کاری بسیار آسان تر از هدایت کردن است اما سهم ما می تواند کمک کردن به جوانان مستعد و سالمی است که ظرفیت درخشیدن، دیده شدن و پرطرفدار بودن را دارند.

به گزارش ورزش سه ، در  صحبت با علی نبی زاده مدافع  جوان شهرخودرو که کم کم توانسته جایگاه خود را در این تیم پیدا کند و از عناصر اصلی کسب اولین سهمیه آسیایی فوتبال خراسان بوده، می توان ادب، متانت و نجابتشان را دید و شنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طوری که حتی در بیان آرزوهای فوتبالی شان از حفظ حرمت و احترام خارج نمی شود. او و دیگر جوانان شهر خودرو  حالا می توانند از اهداف بزرگتر بگویند اما آنقدر ماخوذ به حیا هستند که عجله ای در گفتار و کردارشان بروز نمی دهند تا مبادا دل کسی یا خاطر کسی را برنجانند.

 

دو ماه از آخرین مسابقه فوتبالی که انجام دادی گذشت. روزهای بی فوتبالی چطوری می گذرد؟


خیلی سخت... خیلی دلتنگ بازی کردن و حتی تمرینات تیمی هستم. از طرفی شرایط سخت مردم را هم می بینم واقعا ناراحتم می کند. با این حال سعی می کنم تحمل کنم. تمریناتم را انفرادی و در منزل انجام دادم اما خب مسلما برای حفظ آمادگی تمرین شخصی آن هم خانگی کافی نیست. امیدوارم شرایط هرچه زودتر عادی شود.

 

زمان آغاز تمرینات به شما اعلام شده؟


خبرهای زیادی در مورد تاریخ برگزاری مجدد مسابقات شنیدیم اما هیچکدام درست نبودند و تا الان هیچ زمانی برای از سرگیری تمرینات مشخص نشده است. با اینکه کادر فنی روی تمرینات انفرادی نظارت دارند و بسیار برایمان زحمت می کشند بخصوص در بحث تغذیه که در این روزها مهمتر است اما تمرین تیمی خیلی متفاوت است و بصورت شخصی نمی توان به بالاترین سطح آمادگی بدنی رسید.

 

بعد از فشردگی مسابقات برای شهرخودرو و توقف چند ماهه بازی ها، درصورت از سرگیری لیگ که به احتمال زیاد خیلی فشرده ۹ بازی باقیمانده انجام خواهد شد نگران احتمال مصدومیت نیستی؟


امیدوارم اگر قرار به برگزاری ادامه مسابقات است تایم مناسبی را برای آمادگی در نظر بگیرند. بدن خودم را که می سنجم از ایده آل فاصله دارد. شرایط شهرخودرو به دلیل حضور در رقابت های آسیایی خاص تر هم هست. امیدوارم همه چیز را در نظر بگیرند تا کسی آسیب نبیند.

 

درین روزهای به دور از فوتبال حواشی مربوط به فوتبال کشورمان زیاد شده اند نظرت چیست؟


خدا را شکر در تیم حاشیه ای وجود ندارد. به لطف آقای حمیداوی و سرآسیایی که خیلی خوب توانسته اند در ایام کرونا اوضاع را مدیریت کنند حاشیه ای در تیم ما نیست. ما هم ترجیح می دهیم تمرکزمان روی تمریناتمان باشد. البته حواشی بوجود آمده را دنبال می کنم که بنظرم این بخاطر خانه نشینی اهالی فوتبال است.

 

از کرونا فاصله بگیریم. سال ۹۸ برای نبی زاده چطور بود؟


خدا را شکر خیلی خوب بود. برای اولین بار توانستم به آرزوی کودکی ام و بازی کردن در لیگ برتر برسم. به لطف اعتمادی که آقای گل محمدی به من داشتند توانستم توانایی هایم را نشان بدهم. آقا یحیی فصل گذشته هم خیلی نکات فنی را به من گوشزد می کرد اما فرصت بازی در نیم فصل اول لیگ‌نوزدهم به من دست داد و توانستم جواب اعتماد آقای گل محمدی را بدهم. این را هم بگویم که اعتماد کردن به جوانان فوق العاده کار سختی است که آقا یحیی انجام دادند و از ایشان ممنونم. من زیر نظر مرزبان و مهاجری هم از تیم های پایه شهرخودرو کار کرده بودم اما شکوفایی فوتبالم را مدیون آقا یحیی هستم که خوشبختانه با کسب نتایج خوب برای فوتبال مشهد همراه شد و به آرزویی که از کودکی داشتم تا ابومسلم یا پیام را در مسابقات آسیایی ببینم با شهرخودرو محقق شد تا در سطح اول فوتبال آسیا باشیم. امیدوارم با تلاش بیشتر سال بهتری در پیش داشته باشم، هم من و هم شهرخودرو.

 

به نظر تو یحیی گل محمدی در پرسپولیس موفق خواهد شد؟ باتوجه به دو سالی که زیر نظر او کار کردم مطمئنم آقا یحیی با تمرکز و تلاش بالایی که در کارش دارد حتما موفق خواهد شد.

حالا که بحث از آقای گل محمدی است، اگر بشار از پرسپولیس جدا شود در میانه میدان این تیم فقط ربیع خواه و نوراللهی را دارد. باتوجه به اینکه شیوه ی بازی تیم های ایشان و اعتقاد و اعتمادی که او به تو داشت، اگر پیشنهاد همکاری مجدد با گل محمدی را با پرسپولیس داشته باشی می پذیری؟


برای فکر کردن و حرف زدن درباره این چیزها زود است. اول از همه امیدوارم مردم کشورم سالم و سلامت باشند و زودتر از شر کرونا خلاص شویم. ضمنا من با شهرخودرو قرارداد دارم و از لحاظ حرفه ای درست نیست حتی به این مسائل فکر کنم. هنوز ۹ بازی از لیگ نوزدهم باقی است و شهرخودرو شانس خوبی برای این فصل دارد و نمی خواهم به چیز دیگری جز موفقیت تیم فکر کنم. برای من پیشرفت مهمتر از پول است و قطعا بفکر پیشرفت هستم اما هر موضوعی را به بزرگترهای تیم می سپارم. آقای حمیداوی خیلی کمک بزرگی به فوتبال ما کرده اند و همه نتیجه حضورش در فوتبال خراسان را دیده اند. من به فکر خوب تمرین کردن و کسب نتایج خوب هستم تا محبت و کمک مدیران و مربیان را به خوبی پاسخ دهم.


تو در شهرخودرو کنار اکبر صادقی به میدان می روی. همبازی بودن با او چطور است؟


او یک بازیکن کامل و یک رهبر به تمام معناست که چیزهای زیادی از او یاد گرفته ام.

شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو گل محمدی آقا یحیی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!

به گزارش ورزش سه، حسن‌زاده که یکی از مردهای مطمئن شمسایی است و در ضربات پنالتی با خونسردی ماموریتش را انجام داد بعد از سوت بازی و دقایق کوتاهی که ملی‌پوشان شادیشان را با هواداران حاضر در استادیوم و عکاسان شریک شدند آنها را جمع کرد و گفت: جشن همینجا تمام می‌شود و باید روی بازی بعد با تایلند تمرکز‌ کنیم.

حسن‌زاده که با صدای بلند بازیکنان را خطاب قرار داد ادامه داد: ما باید نمایش بهتری داشته باشیم، باید قوی‌تر بازی کنیم که جای حرف و حدیثی نماند، ما یک تیم هستیم که برای شادی مردم می‌جنگیم، اینجا هستیم چون ماموریت ما قهرمانی است.

بازیکنان با فریاد «یا زهرا» با او همراهی کردند.

دیگر خبرها

  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان؛ روندها رو به کاهش به چه معناست؟
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود