Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان جهرم بیان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه پاسداران و پایگاه های مقاومت، حوزه های محلات و همکاری مردم نوع دوست این شهرستان،۴ هزار بسته‌ معیشتی را در حین مبارزه با کرونا تهیه و توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون، حدود ۸هزار بسته معیشتی، به همت بسیجیان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت محلات و اقشاری این شهرستان تهیه و  در میان خانواده های نیازمند و آسیب‌دیده از این ویروس، توزیع شده است.

توکل ادامه داد: تا ریشه‌کنی ویروس کرونا، در زمینه‌های مختلف اعم از محلول‌پاشی، ضدعفونی اماکن و معابر، تامین امنیت شهرستان و همکاری با نهادهای ذی‌ربط از جمله دانشگاه علوم پزشکی جهرم، تمام سعی و تلاش خود را انجام می دهند.

تهیه بیش از ۴هزار ماسک

رضا نیکجو فرمانده پایگاه کربلا نیز افزود: از ابتدای شروع فعالیت مقابله با ویروس کرونا، علاوه بر اکیپ‌های ضدعفونی، کارگاه تولید ماسک به همت خیران در محل پایگاه راه‌اندازی شد که تا کنون بیش از ۴هزار ماسک تولید شده است.

او، اضافه کرد: با توجه به اهمیت ضدعفونی نمودن معابر و اماکن عمومی به ویژه ساختمان‌های مسکونی، تیم‌ ۵۰ نفره بسیجیان به صورت خودرویی، موتوری و پیاده شبانه‌روزی به ضدعفونی و محلول‌پاشی مشغول هستند.

فرمانده پایگاه کربلا اظهار کرد: استفاده از ماسک و دستکش در بین مردم و بسیجیانی که با محلول های ضد عفونی سرو کار دارند الزامی است.

او، گفت:کارگاه کوچکی با حضور ۵ بانوی خیاط در پایگاه بسیج راه‌اندازی شده که روزانه ۳۰۰ عدد ماسک تولید و بین مردم توزیع می‌شود.

نیکجو تاکید کرد: بسیج خواهران شهرستان جهرم از آغاز شیوع کرونا تا کنون ۱۲ هزار ماسک تهیه و توزیع کرده است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران توزیع بسته معیشتی ویروس کرونا خانواده های نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم

آی شو اسپید، یوتیوبر معروف آمریکایی که در رسلمنیا 40 نیز حضور پیدا کرده بود، در شوی دوشنبه شب راء نیز شرکت کرد و در جریان این شوء با ری میستریو، اسطوره WWE دیدار کرد و او را کشتی گیر مورد علاقه خود نامید.

دانلود (4.2MB)

دیگر خبرها

  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • اینترنت رایگان برای معلم‌ها
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی