Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی روز کارگر را به تلاشگران عرصه کار و تولید تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، متن پیام به این شرح است:

                                                                                بسمه تعالی

فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه مصادف با اول می و روز  جهانی کار و کارگر را خدمت تمامی فعالان و زحمتکشان عرصه کار و تولید به ویژه کارگران معزز و محترم که شریف ترین و مولدترین بخش جامعه هستند تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگران عزیز به عنوان ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه‏‌ نقش مهم و کلیدی در به گردش درآوردن چرخ های عظیم صنعت و توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا نموده و ستون فقرات توسعه درون زا و پایدار و شاکله اصلی رونق و پیشگامی هستند.

بی تردید کارگران بازوان پرتوان حرکت و پیشران هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و پیشرفت‌های مکتسبه در مسیر زندگی اقتصادی و اجتماعی نشأت گرفته از اهتمام و کوشش مثال زدنی این عزیزان شریف است.

بانک رفاه کارگران بسیار مفتخر است که نام کارگران معزز را با خود به همراه دارد و به عنوان نخستین بانک متعلق به این جامعه، همواره اهتمام زایدالوصفی برای ارایه خدمات مالی و بانکی و توسعه کیفی این خدمات داشته و در آینده نیز به حول و قوه الهی جهد مستمر و خستگی ناپذیر دارد که رضایت ایشان را بیش از پیش فراهم سازد.

بانک رفاه کارگران با استعانت از ذات اقدس الهی و حمایت و پشتیبانی نهادهای بالادستی در سال جدید تلاش دارد خدمات ارزنده اعتباری و تسهیلاتی ارزان قیمت و قرض الحسنه به جامعه کارگری و فعالان عرصه کار و تولید ارایه نماید تا در سالی که مزیّن به نام جهش تولید است، در مسیر تحقق جهش تولید و تثبیت حرکتی ارزشمند و ماندگار در روند تولید و استقلال اقتصادی و توسعه پایدار در میهن سرافراز اسلامی منشأ اثر باشد.

بار دیگر ضمن تبریک این روز، از درگاه خداوند سبحان سرافرازی و پیشگامی میهن پرافتخار و صحت و سلامت تمامی ملت شریف ایران اسلامی به ویژه کارگران محترم را مسألت دارم.

اسماعیل للـه‌گانی

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد

فرماندهی انتظامی کشور در پیامی روز جهانی کار و کارگر را به تمام زحمت کشان عرصه کار و تولید تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در پیامی فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:‌ « تولید از مهم‌ترین ارکان اقتصاد یک کشور است که بخش اعظم آن بر عهده قشر محترم و زحمتکش کارگر است. اهمیت تولید و کارگر از همان جا پیداست که مقام معظم رهبری هر سال بر تولید تأکید داشته و رویکردی جدید برای آن تعریف می‌کنند. کارگران عامل آبادانی، پویایی و پیشرفت یک جامعه هستند و تکریم آنان و ارج نهادن بر زحماتشان امری واجب است.»

در ادامه این پیام آمده است: « فرماندهی انتظامی کشور ضمن گرامیداشت و تبریک روز جهانی کار و کارگر به تمام زحمت کشان عرصه تولید و خدمت؛ صحت و سلامت برای آنان آرزومند است و تلاش دارد با امن سازی محیط کار و تولید در کنار قشر عظیم کارگر برای رونق تولید و خودکفایی ایفای نقش کند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز کارگر» را تبریک گفت
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر